English

استاندار هرمزگان مطرح کرد؛

انتقال واحد‌های ناسازگار با محیط‌زیست به خارج از بندرعباس

استاندار هرمزگان گفت: برنامه‌ریزی برای انتقال واحد‌های ناسازگار با محیط‌زیست تا هفته آینده تدوین شود و پس از جانمایی شهرک صنوف کار جابه‌جایی آغاز شود.

انتقال واحد‌های ناسازگار با محیط‌زیست به خارج از بندرعباس

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، فریدون همتی در نشست کارگروه تخصصی امور اقتصادی استان هرمزگان بابیان اینکه بندرعباس باید نگین شهرهای بندری ایران و شهری قابل‌رقابت با بنادر کشورهای دیگر باشد، عنوان کرد: صنوف ناسازگار با محیط‌زیست در بندرعباس باید باهدف زیباسازی چهره شهر و آرامش بیشتر شهروندان به شهرک‌های تخصصی صنفی در خارج از شهر منتقل شوند.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی برای انتقال واحد‌های ناسازگار با محیط‌زیست تا هفته آینده تدوین شود و پس از جانمایی شهرک صنوف کار جابه‌جایی آغاز شود.

استاندار هرمزگان افزود: رفاه و آسایش کارکنان این صنوف نیز باید مدنظر قرار گیرد و برنامه جامعی باید برای آن داشته باشیم.

همتی یکی از اشکالات موجود را عدم اجرای مناسب تصمیماتی که در کارگروه‌ها اتخاذ می‌شود، دانست و تصریح کرد: مدیریت پیچیده‌ترین و مهم‌ترین شغل است و هرکس نمی‌تواند این کار را انجام دهد و ما سرعت در انجام کار را از مدیران می‌خواهیم.

وی با تأکید بر اینکه کمک دستگاه‌های دولتی به بخش خصوصی واجب است، اظهار داشت: حمایت از بخش خصوصی باید به یک ارزش تبدیل شود چون برای جامعه حیاتی است.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: نباید اجازه دهیم که حتی یک سرمایه‌گذار ناامید شود و باید سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به همه مدیران دسترسی داشته باشند چون کشور در جنگ اقتصادی با دشمن است و نباید روند کار در دستگاه‌ها طولانی و پیچیده شود.

همتی با اشاره به بررسی مسائل منطقه ویژه صنایع انرژی بر پارسیان در این نشست، بیان داشت: مسائل ملی مربوط به منطقه ویژه پارسیان از سوی بنده پیگیری خواهد شد و دستگاه‌های استانی نیز خواسته‌های این منطقه را در جلسه ویژه‌ای پیگیری و انجام دهند.

وی خواستار تدوین برنامه دقیق آموزشی فنی و حرفه‌ای متناسب با نیاز استان هرمزگان شد و اضافه کرد: باید تا جایی که امکان دارد فرصت‌ها را در مسیر ایجاد اشتغال بیشتر در استان سوق دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه