English

مسئول حوزه بازاریابی و تبلیغات معاونت گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی استان اصفهان:

حضور بخش‌های خصوصی در نمایشگاه گردشگری اصفهان سرمایه‌گذاری است/ توسعه زیرساخت‌ها در دستور کار قرار گیرد

مسئول حوزه بازاریابی و تبلیغات معاونت گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی استان اصفهان با بیان اینکه بخش خصوصی باید حضور در نمایشگاه‌ها را یک سرمایه‌گذاری بدانند تا هزینه، گفت: از این طریق می‌توانند نسبت به بازاریابی مناسب و جذب گردشگران داخلی و خارجی اقدام کنند.

حضور بخش‌های خصوصی در نمایشگاه گردشگری اصفهان سرمایه‌گذاری است/ توسعه زیرساخت‌ها در دستور کار قرار گیرد

کوروش وکیلی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج، با اشاره به برگزاری دهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری اصفهان اظهار داشت: با بیان اینکه امسال دست‌اندرکاران صنعت گردشگری از استان‌های مختلف کشور به ویژه از برندهای مهم گردشگری اصفهان و تهران، گروه هتل‌ها، دفاتر خدمات مسافرتی، صنایع وابسته، انجمن‌های مختلف گردشگری، تشکل‌های مردم نهاد، ارگان‌های مختلف همچون شهرداری‌ها و سایر فعالان گردشگری از جمله بوم گردی‌ها که استان اصفهان رتبه نخست کشور را دارد با پتانسیل بالاتری نسبت به سال گذشته در این دوره از نمایشگاه شرکت کردند.

وی افزود: این نمایشگاه بستری را در زمینه ایجاد بازار کار برای بخش خصوصی و معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های گردشگری، خدمات و سرویس‌دهی تاسیسات گردشگری فراهم کرده تا از این طریق تعاملات خوبی جهت تورهای داخلی و خارجی فراهم کنند.

مسئول حوزه بازاریابی و تبلیغات معاونت گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان تصریح کرد: امسال همانند سال گذشته چند کشور خارجی در این دوره از نمایشگاه شرکت کردند و امیدوار هستیم هر سال بتوانیم نمایشگاه گردشگری را توسعه بیشتری دهیم و در این نمایشگاه دستاوردهای خوبی را برای صنعت گردشگری استان و کشور داشته باشیم.

وی پیرامون نقطه قوت دهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری اصفهان خاطرنشان کرد: مشارکت فعالان گردشگری در این دوره از نمایشگاه بیشتر بوده و نسبت به عرضه و معرفی محصولات و صنایع گردشگری خودشان اقدام کرده‌اند.

وکیلی با بیان اینکه در دوره‌های قبلی هم نمایشگاه گردشگری اصفهان توانست با حضور بسیاری از فعالان گردشگری نسبت به معرفی ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و ایجاد بستر مناسب اقدام کند، بیان کرد: امسال نسبت به 2 سال گذشته هم از نظر بازدیدکننده و هم از نظر مشارکت‌کنندگان استقبال بیشتری شده است.

برگزاری دو همایش عملی در دهمین نمایشگاه بین‌المللی اصفهان

وی گفت: در این دوره از نمایشگاه همچنین 2 همایش علمی "شیوه‌های نوین بازاریابی الکترونیکی در صنعت گردشگری" و همایش "گردشگری سلامت" با حضور فعالان، دست‌اندرکاران و دانشجویان رشته گردشگری برگزار می‌شود که بسیار حائز اهمیت است.

نمایشگاه گردشگری در اصفهان

مسئول حوزه بازاریابی و تبلیغات معاونت گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان با اشاره به حضور ویژه اداره‌کل میراث فرهنگی استان اصفهان در نمایشگاه گردشگری تهران در سال گذشته افزود: نمایشگاه‌ها در واقع بستر بسیار مناسبی برای حضور کلیه فعالان گردشگری استان‌های کشور است که بتوانند در بعد داخلی و خارجی نسبت به معرفی ظرفیت‌های استان‌های خود در زمینه جذب تورهای گردشگری داخلی و خارجی و هم سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌های گردشگری از جمله بازاریابی، حمل و  نقل و غیره اقدام کنند.

وی تصریح کرد: سال گذشته اداره‌کل میراث فرهنگی استان اصفهان بسیار شکوهمند و با کیفیت در یازدهمین نمایشگاه گردشگری تهران شرکت کرد و نسبت به معرفی ظرفیت‌های تاریخی و فرهنگی و همچنین مشاهیر اصفهان و آداب و رسوم آنان و کلیه خدمات و فعالیت‌ها در زمینه بازاریابی و اطلاع‌رسانی فعالیت کرد، در نمایشگاه گردشگری تهران معرفی خوبی صورت گرفت و استقبال بی‌نظیری نیز از غرفه اداره‌کل میراث فرهنگی اصفهان شد.

وکیلی خاطرنشان کرد: در این دوره از نمایشگاه غرفه اداره‌کل میراث فرهنگی استان اصفهان به دنبال ترغیب و تشویق بخش خصوصی برای حضور بیشتر در نمایشگاه‌ها جهت معرفی محصولات‌شان است، همچنین اداره‌کل میراث فرهنگی استان اصفهان با برنامه‌ریزی‌های انجام شده نشست‌هایی را با انجمن‌ها، هیئت‌ مدیره‌های دفاتر خدمات مسافرتی و گروه هتل‌ها برگزار خواهد کرد.

وی با بیان اینکه بخش خصوصی باید حضور در نمایشگاه‌ها را یک سرمایه‌گذاری بدانند تا هزینه، بیان کرد: از این طریق می‌توانند نسبت به بازاریابی مناسب و جذب گردشگران داخلی و خارجی اقدام کنند.

مسئول حوزه بازاریابی و تبلیغات معاونت گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهانگفت: در حال حاضر یکی از مشکلاتی که در این عرصه وجود دارد در بخش زیرساخت‌ها است، در همین راستا پس از برجام رشد چشمگیری در ورود گردشگران خارجی به کشور و اصفهان داشتیم، بنابراین باید توسعه زیرساخت‌های‌مان از جمله در زمینه هتل‌های 4 و 5 ستاره، حمل و نقل و غیره را مد نظر قرار دهیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه