English

فاطمه شیرزاد خواستار شد؛

عذرخواهی رسمی مدیر خاطی شهرداری رشت

فاطمه شیرزاد عضو شورای شهر رشت نسبت به توهین یکی از مدیران شهرداری رشت نسبت به شهر رشت و کارکنان شهرداری و بازتاب آن در فضای مجازی واکنش نشان داد.

عذرخواهی رسمی مدیر خاطی شهرداری رشت

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، به دنبال توهین یکی از مدیران شهرداری رشت نسبت به شهر رشت و کارکنان شهرداری و بازتاب آن در فضای مجازی فاطمه شیرزاد عضو شورای اسلامی شهر رشت در این باره اظهار کرد: اخیرا مطالبی پیرامون توهین یکی از مدیران شهرداری نسبت به شهر رشت و کارکنان شهرداری در فضای مجازی مطرح شده که موجب اعتراض و گلایه بنده و بسیاری از شهروندان فهیم و کارکنان خدوم شهرداری رشت شده است.

وی شهر رشت را مهد فرهنگ و تمدن دانست و بیان کرد: مردم شریف و ولایتمدار رشت همواره بزرگی، عزت و غیرت خود را در تمامی ادوار به اثبات رسانیده و به هیچ فردی اجازه نمی دهیم که به فرهنگ غنی و تاریخ پرافتخار شهر، ارزشها و باورهایمان توهین کند و چنانچه این مطلب واقعیت داشته باشد یقینا با فردی که مرتکب این اشتباه شده برخورد می شود.

افراد کوته فکر میهمان دوستی و گشاده رویی مردم رشت را به حساب حماقت آنان نگذارند

شیرزاد با بیان اینکه افراد کوته فکر میهمان دوستی و گشاده رویی مردم رشت را به حساب حماقت آنان نگذارند گفت: در تاریخ پر فراز و نشیب رشت همواره بر بزرگ منشی و غیرت مردمان شهر باران های نقره ای تاکید شده و مدیر حرمت شکن باید شرمگین سخنان گزاف و بیهوده خودش باشد.

توهین یک مدیر غیر بومی به هیچ عنوان قابل پذیرش و توجیه نیست

عضو شورای اسلامی رشت با تاکید بر اینکه این شهر جوانان تحصیل کرده، مدیر و کاردان فراوانی دارد افزود: جوانان لایق و تحصیل کرده رشت در پست های مدیریتی همواره نقطه عطف و اتکا بوده اند و توهین یک مدیر غیر بومی به هیچ عنوان قابل پذیرش و توجیه نیست و شهردار رشت نیز باید نسبت به این مطالب پاسخگو باشد.

شیرزاد در خاتمه بار دیگر خواستار عذرخواهی رسمی مدیر خاطی شهرداری رشت شد و تاکید کرد: درباره ادامه فعالیت این فرد باید تجدید نظر شده و اجازه نمی دهیم عزت و شرافت مردم شریف رشت و کارکنان خدوم شهرداری توسط افرادی دون پایه خدشه دار شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه