English

نماینده ولی فقیه در گیلان از شهردار رشت خواستار شد:

توجه و دورنگری شهرداری رشت به پروژه های شهری

نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت، از شهردار رشت خواستار توجه و دورنگری در پروژه های شهری شد و گفت: برای اجرای پروژه ها از اتاق فکر قوی استفاده شود.

توجه و دورنگری شهرداری رشت به پروژه های شهری

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، حجت الاسلام فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت عصر امروز در دیدار با شهردار و مسئولان شهرداری رشت با اشاره به اینکه خوبی های آقای نصرتی را از امام جمعه قزوین شنیدم، اظهار کرد: ان شاالله آقای نصرتى بتواند در رشت همانند قزوین خدمات موثری ارائه کند.

وی شهرداری را نهادی خدمت رسان عنوان کرد و گفت: شورای شهر اتاق فکر شهرداری است و امیدوارم مدیران شهرداری در مسیر خدمت رسانی موفق باشند.

امام جمعه رشت به ضرورت توجه به بخش فرهنگی در پروژه های شهری تاکید کرد و افزود: برنامه ریزی های کلان شهری نباید به نحوی باشد که افسار حرکت از دست مجریان خارج شود و باید به هویت فرهنگی، بومی و مذهبی خودمان توجه کنیم.

حجت الاسلام فلاحتی با اشاره به اینکه استان گیلان ۸ هزار شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم کرده است گفت: همه ما در مسجد، حسینیه بزرگ شدیم و دلمان برای فرهنگ و هویت بومی و منطقه ای می سوزد.

وی با اشاره به ۲۵۰ تالاب بزرگ و نیمه بزرگ در گیلان اظهار کرد: این تالاب ها می تواند مشکلات آب کشاورزی استان گیلان را برطرف کند .

حجت الاسلام فلاحتی خواستار توجه و دورنگری در پروژه های شهری شد و افزود: برای اجرای پروژه ها از اتاق فکر قوی استفاده شود.

 وی با اشاره به اینکه ظرفیت تالاب انزلی و اینکه این تالاب زمانی ۷ متر عمق داشت بیان کرد: به علت بی توجهی مسئولان عمق این تالاب به یک و نیم متر رسیده و به جای اینکه این تالاب محلی برای درآمد استان باشد بلای جان شهروندان شده است.

توجه به معاش پاکبانان شهرداری رشت

تاکید امام جمعه رشت بر توجه به معاش پاکبانان شهرداری رشت

امام جمعه رشت به توجه به پاکبانان و اقشار آسیب پذیر تاکید کرد و گفت: باید به این قشر توجه شود و اگر توجه کافی به آنها صورت نگیرد شهر با مشکلات زیادی مواجه می شود.

حجت الاسلام فلاحتی با بیان اینکه باید گلوگاه های شهر را بشناسیم، خواستار توجه به سراوان، مبحث ترافیک، فاضلاب شهری و... از سوی مدیریت شهری شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه