English

رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای اسلامی شهر رشت :

مدیران با انتقادات سازنده رسانه ها رفتارهای مدیریتی خود را اصلاح می کنند/نصب المانهای نوروزی در رشت

رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه مدیران با انتقادات سازنده رسانه ها رفتارهای مدیریتی خود را اصلاح می کنند اظهار کرد: رفاه شهروندان و توسعه فضای سبز از اهداف کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی است

مدیران با انتقادات سازنده رسانه ها رفتارهای مدیریتی خود را اصلاح می کنند/نصب المانهای نوروزی در رشت

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، فاطمه شیرزاد در جمع خبرنگاران گفت: مدیران با انتقادات سازنده رسانه ها رفتارهای مدیریتی خود را اصلاح می کنند.

رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای اسلامی شهر رشت  با آرزوی سالی توام با سلامتی و برکت برای همه مردم ایران بالاخص شهروندان رشت اظهار کرد: آرزو می کنم سال ۹۷ توام با سلامتی، رفاه و آسایش برای مردم ایران باشد و اعضای شورا رشت نیز به چرخه توسعه شهر سرعت بیشتری ببخشند.

شیرزاد افزود: امیدوارم دولت نیز در سال ۹۷ پاسخگوتر باشد و اختلاس ها و فسادهای مالی کاهش پیدا کند.

نصب المانهای نوروزی در رشت

وی با اشاره به نصب المانهای نوروزی در رشت تصریح کرد: این المانها طرح های شاد و جذابی دارند و امیدوارم مورد پسند شهروندان و گردشگران واقع شود.

شیرزاد با بیان اینکه مدیران با انتقادات سازنده رسانه ها رفتارهای مدیریتی خود را اصلاح می کنند اظهار کرد: رفاه شهروندان و توسعه فضای سبز از اهداف کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی است.

وی به پروژه تصفیه خانه سراوان اشاره و بیان کرد: اختصاص اسناد خزانه به ارزش ۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به تصفیه خانه سراوان اقدام خوبی است و زمین مناسب برای احداث تصفیه خانه و راه دسترسی به آن باید از طریق منابع طبیعی تامین شود.

ظرفیت تصفیه خانه شیرآبه سراوان سه لیتر در ثانیه است

رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورا با بیان اینکه ظرفیت تصفیه خانه شیرآبه سراوان سه لیتر در ثانیه است گفت: با راه اندازی این تصفیه خانه بسیاری از مشکلات زیست محیطی ناشی از شیرآبه های زباله در سراوان برطرف می شود.

رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای رشت با اذعان به خرید تجهیزات مورد نیاز برای سازمان آتشنشانی شهرداری رشت افزود: ۱۳ دستگاه خودروی سبک، نیمه سبک و سنگین برای سازمان خریداری شده و تعدادی از این خودروها نیز در حال حاضر آماده و بخشی از آن تا پایان فروردین سال ۹۷ تحویل سازمان آتشنشانی می شود.

شهردار رشت بومی نیست

وی با اشاره به اینکه شهردار رشت بومی نیست تصریح کرد: اعضای شورا پشتیبان شهردار رشت هستند و تمام تذکرات به وی نیز در راستای توسعه شهر و حفظ منافع شهروندان انجام می شود.

شیرزاد با ابراز گلایه از عملکرد دولت درباره وضعیت دو رودخانه رشت خاطر نشان کرد: مردم گیلان و شهر رشت رای بسیار بالایی به دولت دادند و انتظار دارند دولت به دور از هر گونه سلایق حزبی و گروهی به رفع مشکلات بپردازد و متاسفانه از نخبگان گیلانی در بدنه دولت استفاده نشده است.

رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی رشت بهره برداری از سه ایستگاه آتش نشانی، راه اندازی درمانگاه بیماران هموفیلی، ایجاد باغ گلها و.... در رشت را از برنامه های سال ۹۷ کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای رشت دانست.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه