English

دعوت استاندار قم از مردم برای حضور در راهپیمایی باشکوه علیه اقدام های هنجارشکنانه اخیر در کشور

استاندار قم در پیامی از مردم ولایی قم برای حضور گسترده در راهپیمایی بر علیه اقدامات هنجارشکنانه اخیر دعوت کرد.

دعوت استاندار قم از مردم برای حضور در راهپیمایی باشکوه علیه اقدام های هنجارشکنانه اخیر در کشور

به گزارش خبرگزاری موج، در پیام استاندار قم که نسخه ای از آن امروز در اختیار دفتر موج در قم قرار گرفت، آمده است: تجمعات روزهای اخیر که با فرصت طلبی و عرض اندام عده ای عناصر فرصت طلب و هنجارشکن همراه شد و با وارد آوردن خسارات جانی و آسیب های جدی به اماکن عمومی و تخریب بیت المال، موجبات ذوق زدگی و سوء استفاده جریانات معاند، ضدانقلاب و دشمنان نظام را فراهم ساخت.

پیام حاکی است: این حوادث از جمله حوادث تاسف بار و درس آموزی است که بار دیگر لزوم حفظ هوشیاری، اتحاد، همبستگی و انسجام ملی در برابر تهدیدها و توطئه های دشمن و دقت در متمایز کردن حساب حرکت های آشوب طلبانه و ساختارشکن از مطالبات به حق و صادقانه مردمی را به همگان گوشزد می کند.

بر این اساس مردم انقلابی و همیشه در صحنه قم با حضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی اعتراض آمیز روز چهارشنبه 13 دی، ضمن اعلان انزجار از حرکت های هنجارشکنانه و محکوم نمودن اقدام های ناشایست اخلال گران در حریم نظم و امنیت عمومی کشور، یکبار دیگر دشمنان و بدخواهان این ملت و نظام اسلامی را در رسیدن به اهداف شوم خود مایوس و ناکام خواهند گذاشت.

در این پیام اضافه شده است: مردم به دنیا نشان خواهند داد که این ملت همواره هوشیار، همیشه در صحنه و قدردان نعمت عظیم انقلاب اسلامی بوده و برغم همه فشارها و مشکلات، در دفاع از انقلاب و صیانت از اصول و اعتقادها و ارزش های نظام کوتاه نخواهد آمد.

راهپیمایی باشکوه مردم قم فردا از ساعت 10 صبح از میدان جانبازان قم به سمت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه