English

رئیس مجمع نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس:

ملزم شدن صنایع هرمزگان در ساخت بیمارستان، می تواند تقویت کننده بخش درمان باشد

رئیس مجمع نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس، گفت: یکی از راههای تقویت و افزایش تخت های بیمارستانی و کمک به بخش درمان هرمزگان ملزم شدن صنایع غرب استان برای ساخت بیمارستان خصوصی و یا کمک در ساخت بیمارستان های دولتی است.

ملزم شدن صنایع هرمزگان در ساخت بیمارستان، می تواند تقویت کننده بخش درمان باشد

به گزارش خبرگزاری موج، حسین هاشمی تختی در سومین جلسه هیات امنای دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: تلاشهای دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در جهت حفظ و ارتقاء سلامت استان، قابل تقدیر است.

هاشمی تختی تصریح کرد: بخشی از ظرفیتهای سلامت استان هرمزگان در راستای درمان بیماران مراجعه کننده از استانهای اطراف و حتی بیماران مراجعه کننده از خارج از کشور هزینه می شود؛ از این رو باید در جهت توسعه هر چه بیشتر حوزه سلامت استان گام برداریم.

وی افزود: برای توسعه حوزه بهداشت و درمان استان به تلاش مضاعف و همکاری بین بخشی نیاز است و مجمع نمایندگان آماده هر گونه پیگیری برای حل مشکلات بهداشت و درمان استان است.

رئیس مجمع نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس اذعان کرد: در بعضی از بازدید ها، پزشکانی را دیدم که بسیار خوب کار می کنند و شبانه روزی به مردم مناطق محروم و روستاها خدمت می کنند که جای تشکر فراوان دارد.

وی ابراز نگرانی کرد: باید در تولید محصولات کشاورزی مورد مصرف از نظر میزان سموم و سلامت نظارت بیشتری صورت گیرد .

هاشمی تختی در پایان یکی از راههای تقویت و افزایش تختهای بیمارستانی و کمک به بخش درمان استان را ملزم کردن صنایع غرب استان برای ساخت بیمارستان خصوصی و یا کمک در ساخت بیمارستانهای دولتی عنوان کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه