English

حسین هاشمی تختی:

امنیت کشورمان را مدیون تفکر بسیجی هستیم

رئیس مجمع نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس گفت: امنیت و ثبات موجود در کشور، مدیون تفکر بسیجی هستیم.

امنیت کشورمان را مدیون تفکر بسیجی هستیم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از دفتر نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، حسین هاشمی تختی در جمع خبرنگاران با تبریک هفته بسیج به بسیجیان دریا دل و مخلص اظهار کرد: بسیج شجره ایمان به راه حق بود که امام (ره) در اولین تصمیمات انقلابی خود برای حفظ نظام و ارزش های انقلابی کشور دستور تشکیل آن را صادر کرد و ثمرات ارزنده این تصمیم انقلابی را در طول 38 سال اخیر شاهد بودیم.

وی افزود: بسیج برآمده از احاد ملت غیور ایران است و ما کارآمدی و توانایی این نیروی مردمی را در عرصه های مختلف دفاع از انقلاب و تمامیت ارضی کشورمان در عرصه های سازندگی و امنیت نظاره گر بوده ایم.

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس، با بیان اینکه روحیه اعتقادی حاکم بر بسیج، ایجاد تفکر بسیجی در عناصر آن شده است، خاطرنشان کرد: اتکای به همین روحیه امنیت پایدار در سراسر ایران اسلامی حاکم شده و تداوم اقتدار و امنیت کشور نیز در گروی حفظ این روحیه در جامعه است.

هاشمی تختی تاکید کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری به فراگیری تفکر بسیجی در جامعه برای شتاب بخشیدن به توسعه، سازندگی و آبادانی کشورمان نیازمندیم و توفیق ما در  مسیر خدمت به مردم ، با فرهنگ بسیجی وروحیه اخلاص میسر می شود.

وی ادامه داد: بسیج در عرصه ماموریت های جهادی در آستانه دهه چهارم انقلاب اسلامی نیز کارآمدی خود را به اثبات رسانده است و ما هر که تفکر بسیجی فراگیر شد توفیق در خدمت و رضایتمندی عمومی را شاهد بودیم.

نماینده مردم بندرعباس، قشم، حاجی آباد، ابوموسی و بندرخمیر در خانه ملت گفت: بسیج یک مکتب الهام بخش در جهان امروز است و ما در رخدادهای منطقه دیدیم که هر ملتی ازتجربه بسیج برای دفاع از سرزمین خود بهره برد، توانست تهدید را رفع و بر توطئه ها غلبه کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه