English

حسین هاشمی تختی:

شاخص بهداشت و درمان در هرمزگان پایین تر از میانگین کشوری است

رئیس مجمع نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس میانگین شاخص بهداشت و درمان در هرمزگان را پایین تر از میانگین کشوری دانست و ادامه داد: استان هرمزگان در این حوزه نیازمند تحول بزرگ و حرکت جدی مسئولین است.

شاخص بهداشت و درمان در هرمزگان پایین تر از میانگین کشوری است

به گزارش خبرگزاری موج، حسین هاشمی تختی در نشستی که با حضور استاندار و اعضای هیئت امناء و هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد ضمن تشکر از تلاشهای مجدانه مجموعه بهداشت و درمان در استان بیان کرد: همه با هم کمک کنیم تا مشکلات بهداشت و درمان مردم هرمزگان حل شود.

وی در ادامه جذب نیرو در استان را بسیار مهم و ضروری دانست و تاکید کرد: باید از نیروهای انسانی ماندگار در حوزه بهداشت و درمان استفاده کنیم تا پس از چند سال شاهد خروج این نیروها از استان نباشیم.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس، با اشاره به اینکه باید از تمام ظرفیت برای ا رتقاء سطح بهداشت و درمان در استان استفاده کنیم عنوان کرد: خیرین ما در حوزه ی سلامت آمادگی خود را برای کمک به این بخش اعلام کردند و هم اکنون با تمام قوا برای انجام کار به صحنه آمدند تا تحولی بزرگ در بخش بهداشت و درمان هرمزگان رقم بخورد.

حسین هاشمی تختی میانگین شاخص بهداشت و درمان در هرمزگان را پایین تر از میانگین کشوری دانست و ادامه داد: استان هرمزگان در این حوزه نیازمند تحول بزرگ و حرکت جدی مسئولین است تا هر چه زودتر بتوانیم نیازهای این استان را به میانگین کشوری برسانیم.

عضو کمیسیون عمران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید متولیان این حوزه و دیگر مسئولین مربوطه تلاش کنند که تجهیزات پزشکی، بهداشتی و درمانی استان کامل و متخصصان نیز در استان فعال تر از قبل حضور داشته تا اعتماد عمومی مردم جلب شده و بجای عزیمت به شهرهای اطراف، در استان به درمان خود ادامه دهند.

رئیس مجمع نمایندگان مردم هرمزگان ادامه داد: باید مطالعه و کار، کارشناسی انجام شود چرا مردم برای درمان به شهرهای دیگر عزیمت می نمایند و هزینه درمان در آن شهر ها از هرمزگان پایین تر و کیفیت درمان بهتر می باشد.

وی در پایان اظهار داشت: باید مراکز بهداشتی و درمانی ما در استان ارتقاء و سطح دانش و آگاهی مردم در این حوزه بیشتر شود تا در آینده بتوانیم برای پیشگیری از بیماری و داشتن جامعه ای سالم گامی بلند  برداریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه