English

رئیس مجمع نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس:

ظرفیت های بالقوه هرمزگان نیازمند توجه سرمایه گذاران است

رئیس مجمع نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس گفت: ظرفیت های بالقوه در هرمزگان و در بخش های مختلف وجود دارد که اگر این حوزه ها را با جدیت دنبال و در این بخش ها سرمایه گذاری کنیم نتیجه مطلوبی خواهد داشت.

ظرفیت های بالقوه هرمزگان نیازمند توجه سرمایه گذاران است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از دفتر نماینده مردم هرمزگان در مجلس، حسین هاشمی تختی در سمینار مهارت های مالی و شم اقتصادی که با حضور فعالان اقتصادی و مسئولین مربوطه برگزار شد، با اشاره به اینکه ما با تمام وجود از سرمایه گذار حمایت می کنیم افزود: هر جای استان را که نگاه کنیم ظرفیت های بسیار خوبی داریم، حوزه ی دریا و ساحل گرفته تا بخش های مربوط به گردشگری در جزایر و ظرفیت های بسیار خوبی نیز در بخش های کشاورزی موجود است که با رسیدگی به آنها می توانیم مایحتاج کشور را تامین ، بلکه صادرکننده بعضی از این محصولات باشیم زیرا کیفیت این محصولات با بازارهای جهانی برابری می کند.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس به صنایع، معادن و بنادر اشاره کرد و گفت: هرمزگان طلایی است که باید قدر آن را بدرستی بدانیم، ظرفیت های اقتصادی خوب موجود در استان در هیچ کجای دنیا وجود ندارد.

عضو کمیسیون عمران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد : هرمزگان می تواند براحتی وابستگی ما را به نفت کم کند اگر دولت نگاه ویژه ای به این استان داشته باشد ، البته با حضور دکتر همتی در راس استانداری و قابلیت های ایشان بزودی تحولی بزرگ را در استان شاهد خواهیم بود.

فعالان اقتصادی ذهن های پویای جامعه هستند

هاشمی تختی اظهار داشت: به ما کمک کنید که چه قوانینی باید مجلس تصویب کند تا مسیر برای پیشرفت و آبادانی بهتر فراهم شود. برای اینکه بتوانیم بازارکار و درآمد خوبی داشته باشیم و رضایتمندی عمومی را هم داشته باشیم، اگر راهکارهای مناسبی دارید به ما انتقال دهید تا با کمک شما قوانینی تصویب شود که به عمران کشور کمک شایانی کند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه فعالان اقتصادی ذهن های پویای جامعه هستند عنوان کرد : باید کمک کنیم که براساس نیازهای استان کارها را اولویت بندی کنیم و خلاء های موجود در استان را که بیشتر احساس می شود را یکی یکی پر کنیم تا شاهد جهشی خوب در اقتصاد هرمزگان باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی