English

رئیس هیات کشتی خراسان رضوی:

هدف اصلی هیات کشتی استان بازگشت پهلوانانه به عرصه‌های قهرمانی است

رئیس هیات کشتی خراسان رضوی با اشاره به هدف اساسی پیش رو گفت: "بازگشت پهلوانانه به عرصه قهرمانی در سطح ملی و بین المللی" یکی از اهداف مهم پیش روی هیئت کشتی استان است که این مسئله را به صورت جدی دنبال می کنیم.

هدف اصلی هیات کشتی استان بازگشت پهلوانانه به عرصه‌های قهرمانی است

به گزارش خبرگزاری موج، مسعود ریاضی در جمع مربیان حاضر در کلاس دانش افزایی افزود: ورود مجدد به عرصه های قهرمانی را به هر قیمتی هم نمی خواهیم، بلکه باید با فضائل اخلاقی، انسانی و مرام پهلوانی همراه باشد.

وی اظهار کرد: برای رسیدن به این هدف سه سرمایه اساسی داریم مربیان، ورزشکاران و علاقه مندان و پیشکسوتان.  اگر این سرمایه ها را در کنار هم داشته باشیم، قطعا می توانیم موفق باشیم.

ریاضی خاطرنشان کرد: استان خراسان رضوی دارای استعداد های فراوانی است و از نظر استعداد، زیرساخت، روش های بدنسازی و حتی تغذیه هیچ فرقی با موفق ترین استانها نداریم. اما چرا استانی همچون خراسان رضوی که زمانی در سطح کشور همیشه مدعی قهرمانی بود الان با قطب های کشتی کشور فاصله دارد؟

وی خاطر نشان کرد: به نظرم اولین موضوعی که باید به آن توجه شود حذف حاشیه ها از کشتی است. حاشیه نه تنها در کشتی بلکه در تمام رشته های ورزشی قاتل استعدادها و توانمندی هاست. اگر می خواهیم دوباره به روزهای اوج خود برگردیم، باید هر چه که ما را از هدف دور می کند از خود دور کنیم.

ریاضی تصریح کرد: یکی از ابزار های لازم و مهم برای دور شدن از حاشیه، مدیریت خوب مربیان است که نباید بگذارند کشتی گیران در عرصه ورزش به چیزی غیر از کشتی فکر کنند. باید شرایطی را برای کشتی گیران فراهم کنیم که دغدغه نداشته باشند و تمام تمرکز خود را روی کشتی بگذارند.

وی ادامه می دهد: اگر کشتی گیری فضائل اخلاقی دارد، اثری است که ناشی از مدیریت خوب مربی است. نباید اجازه دهیم احساسات بر ما غلبه کند. تصمیمات لحظه ای و از روی احساساتی که مربیان می گیرند، در سرنوشت شاگردانشان تاثیر گذار است.

ریاضی در پایان خاطرنشان کرد: هر استعدادی که در استان تمرین می کند، ارزشمند است؛ حتی اگر در باشگاه رقیب تمرین کند. به نظرم کشتی خراسان با کار تیمی و بدون پرداختن به حواشی دوباره می تواند به روز های اوج خود برگردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه