English

مدیرکل کمیته امداد گلستان؛

پرداخت ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان کمیته امداد گلستان

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: از ۶۰ میلیارد تومان اعتبار تسهیلات بانکی اشتغال‌زایی امسال مددجویان استان گلستان تاکنون ۲۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان آن تحقق‌یافته است.

پرداخت ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان کمیته امداد گلستان

به گزارش خبرگزاری موج، امان‌اله حسین‌پور عصر امروز در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان مینودشت با اشاره به‌ضرورت همکاری بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات به مددجویان تحت حمایت این نهاد اظهار داشت: تسهیلات اشتغال‌زایی کمیته امداد شهرستان مینودشت درسال جاری 3 میلیارد و 100 میلیون تومان بود که پس از گذشت حدود 9 ماه تنها 18 درصد آن جذب شده است.

 مهم‌ترین اولویت‌های کاری این نهاد در استان

وی ایجاد اشتغال برای مددجویان را یکی از مهم‌ترین اولویت‌های کاری این نهاد در استان عنوان کرد و گفت: با توجه به جذب 135 درصدی تسهیلات اشتغال‌زایی سال گذشته امیدواریم با همکاری بانک‌ها پرداخت تسهیلات  اشتغال مددجویان امسال هم به صورت کامل محقق شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 490 میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به 34 مددجوی تحت حمایت این نهاد پرداخت‌شده است.

وی با اشاره به اینکه فراهم کردن زمینه اشتغال‌زایی نیازمندان از گسترش فقر در جامعه جلوگیری می‌کند افزود: کمیته امداد با رویکرد توانمندسازی خانوارهای نیازمند با ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه با اولویت مناطق محروم هر ساله 10 درصد از مددجویان را از چرخه حمایتی کمیته امداد خارج می‌کند تا افراد نیازمند جدید وارد چرخه حمایتی شوند.

وی با اشاره بر لزوم توجه جدی به اشتغال بانوان گفت: ایجاد اشتغال برای زنان سرپرست خانوار می‌توان آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهد به همین منظور این نهاد امسال تاکنون برای ساماندهی اقتصادی این قشر نیازمند، اقدامات خوبی ارائه کرده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان با اشاره به اینکه اعتبار اشتغال‌زایی مددجویان مینودشتی در سال گذشته یک میلیارد و 600 میلیون تومان بود، گفت: سال گذشته با تعامل مثبت بانک‌های عامل این شهرستان یک میلیارد و 520 میلیون تومان، معادل 98 درصد اعتبارات محقق شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه