English

مدیرکل کمیته امداد گلستان

اختصاص۳.۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌ به مددجویان آق‌قلا

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: اعتبار تسهیلات اشتغال‌زایی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان آق قلا در سال جاری با تخصیص ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان حدود ۲ برابر افزایش یافت.

اختصاص۳.۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌ به مددجویان آق‌قلا

به گزارش خبرگزاری موج، به نقل از کمیته امداد گلستان، امان‌الله حسین‌پور در کارگروه اقتصادی و اشتغال شهرستان آق‌قلا با حضور فرماندار و روسای بانک‌های عامل این شهرستان با اشاره به همکاری مؤثر بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات به مددجویان تحت حمایت این نهاد اظهار داشت: تسهیلات اشتغال‌زایی کمیته امداد شهرستان آق‌قلا با تخصیص اعتبار 3 میلیارد و 500 میلیون تومان در سال جاری نسبت به سال گذشته حدود 2 برابر افزایش یافت.

وی با توجه به اینکه ایجاد شغل و توانمندی اقتصادی خانوار‌های نیازمند از اهداف پرداخت تسهیلات این نهاد است، افزود: سال گذشته با تعامل مثبت بانک‌های عامل این شهرستان با جذب یک‌میلیارد و 879 میلیون تومان، معادل 111 درصد اعتبارات ابلاغی برای 118 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد در شهرستان آق قلا اشتغال ایجاد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان در راستای ارتقای تعاملات و پیگیری تفاهم نامه فی‌مابین، خواستار استمرار همکاری بیش از پیش بانک‌های ملی، ملت، رفاه، صادرات، کشاورزی، تجارت، سپه و مهر ایران برای خدمت‌رسانی به محرومان و نیازمندان و جذب حداکثری سهمیه اعتبارات شهرستانی کارگروه اقتصادی و اشتغال شد.

حسین‌پور با اشاره به همکاری مؤثر بانک های عامل در پرداخت تسهیلات به مددجویان تحت حمایت این نهاد گفت: در سال اقتصاد مقاومتی ،تولید واشتغال اعتبارات خوبی در حوزه ایجاد شغل به این استان اختصاص یافته است.

 اصلی‌ترین منابع تامین کننده درآمد هر فرد در خانواده

وی با اشاره به اینکه اشتغال یکی از اصلی‌ترین منابع تامین کننده درآمد هر فرد در خانواده است، افزود: این میزان تسهیلات برای اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی در بخش‌های صنایع دستی، صنعتی و معدنی، دامپروری، شیلات، خدمات و کشاورزی پرداخت می‌شود تا زمینه توانمندسازی خانوار‌های تحت حمایت این نهاد در سال جاری فراهم آید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه