English

مدیرکل کمیته امداد گلستان:

برپای۴۰ پایگاه و مرکز نیکوکاری در جشن عاطفه‌ها در استان گلستان

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با اشاره به برگزاری مرحله نخست جشن عاطفه‌ها در روز ۲۳ شهریور گفت: ۴۰ پایگاه و مرکز نیکوکاری به‌منظور جمع‌آوری کمک‌های خیران در استان گلستان برپا می‌شود.

 برپای۴۰ پایگاه و مرکز نیکوکاری در جشن عاطفه‌ها در استان گلستان

به گزارش خبرگزاری موج، امان‌الله حسین‌پور صبح امروز درباره برپایی جشن عاطفه‌های در استان اظهار داشت: مرحله نخست جشن عاطفه ها با شعار "مهر در انتظار همدلی" همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید به مدت 2 روز از پنجشنبه 23 شهریور ماه سال جاری آغاز می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان افزود: جشن عاطفه‌ها همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید به صورت متمرکز در 2 بخش مردمی در روز 23 شهریور ماه و در بخش مدارس 19 مهر ماه با نواخته شدن زنگ عاطفه‌ها در مدارس سراسر استان برگزار می‌شود.

اصلی‌ترین برنامه‌های کمیته امداد

حسین‌پور با بیان اینکه یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های کمیته امداد کمک به ادامه تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان است، افزود: جشن عاطفه‌ها به رسم دیرینه هر سال به منظور تامین مایحتاج، پوشاک و نوشت‌افزار تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند همزمان با بازگشایی مدارس برگزار می شود تا هیچ دانش‌آموزی بدون وسایل تحصیل روانه مدرسه نشود.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با اشاره به فعالیت 40 پایگاه و مرکز نیکوکاری به منظور جمع آوری کمک های خیران گفت: در مراکز شهرستان‌ها و میادین بزرگ شهرها پایگاه‌های جشن عاطفه‌ها برپا خواهد شد و شهروندان می‌توانند پنجشنبه 23 شهریور ماه با مراجعه به پایگاه‌ها، دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری و 24 شهریور ماه در مصلی‌های نماز جمعه سراسر استان کمک‌های خود را ارائه دهند.

وی با اشاره به اینکه وجوهات جمع آوری شده در مرحله نخست به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد، گفت: اجازه نمی دهیم فردی به دلیل فقر و عدم توان مالی از تحصیل باز بماند به همین منظور مبلغ جمع‌آوری شده میان دانش‌آموزان بی بضاعت و نیازمند توزیع خواهد شد.

حسین پور با اشاره به مشارکت بیش از 670 میلیون تومان سال گذشته مردم استان در جشن عاطفه‌ها، گفت: امیدواریم امسال با افزایش 2 برابری کمک‌های مردم، رشد چمشگیری در این زمینه رقم زده شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه