English

مدیر کل کمیته امداد استان گلستان:

۳۲۰ هزار دانش آموز گلستانی در جشن عاطفه‌ها مشارکت کردند

آزادشهر- مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان گفت:320 هزار دانش آموزان در سراسر استان در مراسم ویژه جشن عاطفه ها با شعار «مهر در انتظار همدلی» شرکت کردند.

 320 هزار دانش آموز گلستانی در جشن عاطفه‌ها مشارکت کردند

به گزارش خبرگزاری موج،  امان‌الله حسین‌پور، ظهر چهارشنبه، در حاشیه مراسم جشن عاطفه‌ها که در استادیوم وحدت آزادشهر برگزارشد، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: جشن عاطفه‌ها امسال در دو مرحله، نخست در شهریور و در مرحله دوم، امروز 19 مهر در مدارس برگزار شد.

وی افزود: در این مرحله 300 هزار پاکت در بین دانش آموزان استان توزیع شد تا خانواده و دانش آموزان کمک های نقدی خود را خود را به واسطه کمیته امداد امام خمینی (ره) به دست نیازمندان برسانند.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان تصریح کرد: 320 هزار دانش آموزان در سراسر استان در مراسم ویژه جشن عاطفه ها با شعار «مهر در انتظار همدلی» شرکت کردند.

حسین پور یادآور شد: کمک های جمع آوری شده برای کمک هزینه تحصیلی 10 هزار دانش آموز و بیش از هزار دانشجوی مددجوی تحت حمایت این نهاد و دانش آموزان نیازمند و بی بضاعت غیر تحت حمایت هزینه می شود.

وی با اشاره به برگزاری جشن عاطفه ها در آغاز سال جدید، گفت: این جشن با هدف جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان و دانشجویان نیازمند برگزار می شود تا هیچ دانش آموزی برای نبود امکانات مالی از تحصیل باز نماند.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان در پایان متذکّر شد: هم وطنان می‌توانند از طریق سامانه الکترونیکی # 017 *۸۸۷۷* و شماره حساب 0102196459000 و شماره کارت 6037691980008189 نزد بانک صادرات کمک‌های نقدی خود را برای جشن عاطفه ها واریز کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی