English

مدیر مسوول روزنامه شهرآرا:

مدعی هستیم شهرارا روزنامه مردم مشهد است/خبر های خوبی برای روزنامه مردم در راه است

مدیر مسوول روزنامه شهرآرا گفت: در شروع دوره جدید شورا، خواسته اعضا این بود که صفحات سیاسی از روزنامه حذف شود چون این رسانه متعلق به حوزه شهری می باشد که باید در این زمینه تخصصی اخبار را پوشش دهد و ما مدعی هستیم این روزنامه مردم مشهد است که صاحب امتیاز شهرداری مشهد می باشد.

مدعی هستیم شهرارا روزنامه مردم مشهد است/خبر های خوبی برای روزنامه مردم در راه است

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، مجید خرمی با حضور در دفتر خبرگزاری موج در خصوص اتفاقات دو ماه گذشته روزنامه شهرآرا در دوره جدید مدیریت شهری با خبرنگار شهری ما طی گفتگویی افزود: تا به امروز نزدیک به 65 روز از مدیریت من در این رسانه شهری می گذرد و تا گزارش 100 روزه بیشتر از یک ماه زمان دارم .

وی با اشاره به تغییرات در صفحات روزنامه خاطرنشان کرد: صفحه ای به عنوان فرهنگ شهروندی را برای مردم مشهد اضافه کردیم ، در حوزه کودک و نوجوان برای آموزش فرهنگ شهروندی صفحه به عنوان کوله پشتی راه اندازی شد که نویسندگان این صفحه کودکان هستند .

وی ادامه داد :خلا وجود صفحات ورزشی را در روزنامه احساس کردیم و از طرفی دیگر مشکلات مالی به ما اجازه نمی داد که این کار را رقم بخورد که خوشبختانه چهار صفحه ورزشی هم اضافه شد.
خرمی با بیان اینکه در فضای مجازی در شروع کار یک کانال با 4 هزار نفر داشتیم گفت : این کانال را به 31 هزار نفر رساندیم و همکاران من در روزنامه شهرآرا همه تلاش خودشان را می کنند که در شب تولد این روزنامه به 100 هزار نفر هم برسد.

وی با اشاره به حضور روزنامه شهرآرا در نمایشگاه مطوبعات کشور اظهارداشت: درابتدا بنا بود با روزنامه های محلی رقابت کنیم.

این مدیر رسانه ادامه داد: فکر کردیم اگر با رسانه های محلی رقابت کنیم ظلمی به این روزنامه هاست چون روزنامه شهرآرا به اندازه روزنامه های کشور سرمایه و نیرو دارد لذا از معاون مطبوعاتی ارشاد خواستیم که با روزنامه های کشوری رقابت کنیم .

وی افزود: خوشحالم که تلاش همکارانم در روزنامه جواب داد و در نمایشگاه به همراه روزنامه شهروند به عنوان غرفه برتر انتخاب شدیم ضمن اینکه تولید محتوا نیز مورد سنجش داوری است.
خرمی+شهر آرا

خرمی با بیان اینکه شورای پنجم نقش حمایتش از روزنامه بسیار تاثیر گذار است گفت : دوستان چندی در شورای شهر رسانه ای هستند و جنس رسانه را می شناسند که کار در این شرایط شیرین می شود و ما با راهنمایی آنان، انرژی می گیریم.

وی با تاکید براینکه تقی زاده خامسی رسانه را می شناسد تصریح کرد: در این دو ماه که در خدمت ایشان بودم آقای شهردار کاملا رسانه را می شناسند از طرفی کار برای ما سخت می شود چون با مدیری کار بلد روبرو هستیم است و نمی شود به قول معروف دورش زد چون همه چیز را می شناسد. (با لبخند)

مدیرمسئول این روزنامه شهری افزود: شهردار مشهد صحبتی در خصوص روزنامه شهرآرا در بدو ورودشان در نشست خبری داشتند که من هم درآن جلسه حضور داشتم که متاسفانه منظور آقای شهردار به اشتباه برداشت شد و در رسانه ها انتشار یافت که قطعا نظر ایشان تعطیلی روزنامه نبوده  و قصدشان ارتقای کیفی و تداوم حمایت شهرداری در تمام زمینه ها از روزنامه است.
خرمی+شهر آرا

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه