English

رییس دانشگاه علمی کاربردی استان تاکید کرد؛

ضرورت توجه مراکز علمی کاربردی خراسان رضوی به موضوع کارآفرینی

رییس دانشگاه علمی کاربردی خراسان رضوی در بازدید از غرفه مرکز علمی کابردی شهرداری مشهد در نمایشگاه پژوهش و فناوری برضرورت توجه این مراکز به موضوع کارآفرینی و خلاقیت تاکید کرد.

ضرورت توجه مراکز علمی کاربردی خراسان رضوی به موضوع کارآفرینی

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد،دکتر سلجوقی عصر دیروز ۱۷ آذرماه در بازدید از غرفه مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد در هجدهمین نمایشگاه استانی پژوهش و فناوری  مشهد گفت: باید مراکز علمی به سمت کار آفرینی و خلاقیت حرکت کنند.

وی با تاکید بر ضرورت پرداختن مراکز علمی کاربردی به موضوع کار آفرینی، افزود: یکی از رسالتهای این مراکز تقویت حوزه کارآفرینی است و این ظرفیت برای تحقق این امر در استان خراسان رضوی وجود دارد.

رییس دانشگاه علمی کاربردی خراسان رضوی بیان کرد: با تلاش همگانی و پرورش نیروهای جوان و علاقه مند به پژوهش و علوم فناورانه در مراکز علمی کاربردی استان و حرکت گسترده به سمت استفاده از خلاقیت این  افراد می توان شاهد رشد کارآفرینان در حوزه های مختلف باشیم.

وی خاطر نشان کرد: قطعا استفاده از ظرفیتهای پژوهشی و فناوری و توسعه در بخش کارآفرینی، ایجاد اشتغال و رشد اقتصادی را در استان به همراه خواهد داشت.

گفتنی است 400 غرفه از مراکز علمی کاربردی، دانشگاه ها، دستگاه های اجرایی و پژوهشکده های مختلف خراسان رضوی در این نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناورانه و فن بازار خود را تا 20 آذر ماه از ساعت 10 الی19 در سالن فردوسی نمایشگاه مشهد در معرض بازدید علاقه مندان قرار دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه