English

بیست و هفت پرونده کار گروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی تصویب شد

مدیر شهرسازی ومعماری راه و شهرسازی گیلان از تصویب 27 پرونده کار گروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی خبر داد و گفت: ششمین جلسه کمیسیون ماده 5 و سومین جلسه کارگروه استان برگزار شد.

بیست و هفت پرونده کار گروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی تصویب شد

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، خدیجه انشا گفت: براساس بند 7 قانون شورایعالی تغییرات در طرح های تفصیلی شهری پس از بررسی و تصویب در کمیسیون ماده 5 ملاک صدور پروانه برای شهر داریها خواهد بود، لذا جلسه کمیسیون ماده 5 بر اساس زمانبندی مورخ 96/9/12 برگزار گردید.

وی افزود: این کمیسیون به ریاست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری  و به دبیری اداره کل راه و شهرسازی و سایر دستگاه های عضو کمیسیون برای شهرهای رشت، تالش، رحیم اباد، فومن، صومعه سرا، رضوانشهر، تولم شهر، آستانه اشرفیه، رودبار، شفت، لشت نشاء، لاهیجان، شاندمن در محل اداره کل برگزار و منجر به صدور آرای کمیسیون گردید.

مدیر شهرسازی و معماری از تصویب 27 پرونده کار گروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی خبر داد و گفت: طی جلسه کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی که به ریاست معاونت هماهنگی امورعمرانی و سایر دستگاههای عضو کارگروه مذکور در تاریخ 96/9/12 برگزار گردید 27 مورد پرونده های ساخت و ساز در خارج از محدوده وحریم شهرها که عمدتا ساخت و سازهای وابسته به صنایع کشاورزی بوده مطرح و در نهایت پس از بررسی منجر به تصویب پرونده های مذکور گردید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه