English

نمایندگان در شوراهای سه‌گانه صدور پروانه عضو می‌شوند / بررسی شاخص‌های سینمایی اسلامی قابل رقابت با هالیوود

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس از عضویت نمایندگان کمیسیون فرهنگی مجلس در شوراهای سه‌گانه صدور پروانه خبر داد و گفت: شاخص‌های سینمایی اسلامی قابل رقابت با هالیوود یکی از محورهای نشست امروز بود.

نمایندگان در شوراهای سه‌گانه صدور پروانه عضو می‌شوند / بررسی شاخص‌های سینمایی اسلامی قابل رقابت با هالیوود

احد آزادی‌خواه در گفت‌وگو با فاطمه باقری خبرنگار خبرگزاری موج درباره حضور حجت‌الله ایوبی رییس سازمان سینمایی در جلسه امروز کمیسیون فرهنگی گفت: ایوبی در جلسه کمیته فرهنگ، هنر و رسانه کمیسیون فرهنگی حاضر شد که در این جلسه رییس موسسه رسانه تصویری، رییس فارابی و تعدادی از معاونین این سازمان حضور داشتند.

وی ادامه داد: در جلسه امروز درباره نیازمندی‌های معیشت هنرمندان، وضعیت صنف و بیمه بیکاری صحبت و قرار بر این شد که درباره این موارد تصمیم‌گیری شود.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی خاطرنشان کرد: در جلسه امروز درباره اقتصاد فرهنگی و توجه به هنر اسلامی و ایرانی و شاخص‌های سینمای مقدس و اسلامی که در بازار بین المللی قدرت رقابت با هالیوود را داشته باشد، صحبت‌هایی شد و نمایندگان مطالبات خود را مطرح کردند.

آزادی‌خواه افزود: در این دیدار مقرر شد اعضای کمیته فرهنگ، هنر و رسانه در شوراهای سه‌گانه صدور پروانه ساخت، نمایش و نظارت حضوری فعال داشته باشند تا از نزدیک بر فرآیند تولید و اکران فیلم‌های سینمایی نظارت کنند.

وی همچنین درباره بررسی توهین به هنرمندان در کمیسیون فرهنگی تصریح کرد: کمیسیون با توهین به هر فرد یا قشری مخالف است اما این موضوع بسیار جزئی است و در کمیسیون بررسی نمی شود

سخنگوی کمیسیون فرهنگی خاطرنشان کرد: مقرر شد این کمیته جلسات دیگری با سازمان سینمایی برگزار کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه