English

دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان گیلان:

منتخبان شورای دانش آموزی ایده های خود را پیاده سازی کنند

دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان گیلان گفت: منتخبان شورای دانش آموزی برنامه ها و ایده های خود را در مدارس سما به صورت مشارکتی و تقسیم کار با دیگر دانش آموزان پیاده سازی کنند.

منتخبان شورای دانش آموزی ایده های خود را پیاده سازی کنند

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، رحمت علی صابری حقایق پیش از ظهر امروز در نشست هم اندیشی با اعضای شورای دانش آموزی مدارس سما رشت با تبریک فرا رسیدن آغاز امامت حضرت مهدی (ع) اظهار کرد: منتخبان شورای دانش آموزی، همت کردند و تصمیمی گرفتند تا در جهت ارتقای مدرسه خودشان مشارکت کنند.

وی با بیان اینکه این کار بسیار خوب، ارزنده و بزرگ است ابراز کرد: بنده به عنوان یک مسئول به همت و نیت این دانش آموزان افتخار می کنم و امیدوارم این یک نقطه شروع برای ارتقای سطح مدرسه و دانش آموزان باشد.

دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان گیلان با تاکید بر آشنایی منتخبان دانش آموزان در شورای مدارس از اهداف، وظایف، چارچوب و خط مشی شورای دانش آموزی خاطر نشان کرد: برگزاری جلسه با مدیران مدارس یک تجربه خوب برای این دانش آموزان است.

شورای دانش اموزی1

وی تصریح کرد: انتخاب شما برنده شدن نیست، زیرا شما در یک مسابقه برنده نشدید بلکه بین گروهی از دوستان و هم مدرسه ای خود انتخاب شدید.

صابری حقایق با اشاره به اینکه واقعیت امر این است که این انتخاب یک مسئولیت و یک انتظاری را برای منتخبان دانش آموزان ایجاد می کند، ادامه داد: شما در مرحله ای هستید که یک سری ایده ها را مطرح کردید و هم مدرسه ای های شما به آنها رای دادند و شما انتخاب شدید و باید آن ایده ها را پیاده سازی و اجرا کنید.

وی با تاکید براینکه پیشنهادات ارائه شده باید قابلیت اجرا نیز داشته باشند اظهار کرد: دو گروه باید از انتخاب شما سود ببرند گروه اول خودتان و گروه دوم مدرسه و شما باید تمرین کنید که شیوه های همکاری تیمی، برنامه ریزی و اجرا را یاد بگیرید و خودتان را آماده کنید برای چند سال آینده تا پست های کلیدی جامعه را به عهده بگیرید و این مزیت ها در شما متبلور شود.

وی با اشاره به شعارها و پوسترهای کاندیداهای انتخابات شورای دانش آموزی مدارس ادامه داد: بعضی از شعارها آرمان گرایانه و برخوردار از آرزوهای خوب برای مدرسه بود و قرار است شما الگوی های جدیدی را برای آنچه که ادعا کردید اجرا کنید تا مدیران، معلمان و دبیران در مدرسه پیاده سازی کنند.

این مسئول با اشاره به انتخاب دانش آموزان در شورای دانش آموزی مدارس، افزود: با انتخاب منتخبان دانش آموزان از این پس قرار است کارهایی در مدرسه انجام بشود که قبلا انجام نمی شد یا به نحو بهتری می خواهد انجام بشود.

به گفته وی ایده پردازی تنها از طرف منتخبان دانش آموزی نتیجه ای نخواهد داشت.

صابری حقایق تاکید کرد: ایده پردازی زمانی به نتیجه می رسد که عنصر اجرا به ایده های شما اضافه شود.

شورای دانش آموزی2

وی با بیان اینکه آرمان و قصد ما این است که در مدارس و مهارت ایران اسلامی سرآمد شویم افزود: ما در هر مدرسه ای یک سری نقاط قوت و ضعف خاص خود را داریم و برای بهتر شدن نمی توانیم فقط شعار دهیم و باید حرکت کنیم و با استفاده از نقاط قوت و فرصت ها می توانیم به تعالی برسیم.

دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان گیلان در مورد فرصت های پیش روی منتخبان مدارس در راستای اجرای ایده ها و برنامه های خوددر مدارس افزود: شما دو فرصت برای مشورت و همفکری دارید که فرصت اول خانواده و فرصت دوم اولیای مدرسه هستند.

وی با تاکید بر همفکری دانش آموزان منتخب شورای دانش آموزی مدارس، بر استفاده آنها از تجربیات مدیران، معاونان و افراد متفاوتی که در مدرسه حضور دارند تاکید کرد و گفت: کار با یک نفر انجام نمی شود ایده و تصمیمات شما باید تقسیم شود و باید بین اعضای گروه تقسیم کار کنید و این تقسیم کار باید قابلیت اجرا داشته باشد.

در ابتدای این نشست یزدانی کارشناس نظارت و ارزشیابی مدارس سما رشت گزارشی از روند اجرایی برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی  ارائه کرد.

در این نشست همچنین اعضای شورای دانش آموزی مدارس سما واحد رشت به بیان نظرات و پیشنهادات خود در جهت ارتقای سطح کمی و کیفی مداس سما پرداختند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه