English

دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان گیلان:

۱۶۰۰ دانش آموز مدارس سما واحد رشت نمـاینـدگان خـود را در شـورای دانش آموزی انتخاب کردند

دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان گیلان گفت: بیش از 1600 دانش آموز مدارس سما واحد رشت در سه مقطع تحصیلی به پـای صنـدوق ها ی رأی رفتند و نمـاینـدگان خـود را بـرای عضـویـت در شـورای دانش آموزی به مدت یک سال انتخاب کردند.

1600 دانش آموز مدارس سما واحد رشت نمـاینـدگان خـود را در شـورای دانش آموزی انتخاب کردند

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، رحمت علی صابری حقایقاظهار کرد: شورای دانش آموزی در تمامی مدارس سما واحد رشت اعم از دبیرستان های دوره اول و دوم و مدارس ابتدایی از پایه چهارم تا ششم هرساله با شکوه خاصی برگزار می گردد.

 صابری حقایق  افزود: یکی از شیوه های گرایش دانش آموزان به فعالیت ها و تصمیم گیری های اجتماعی، مشارکت آنان در گروه ها وشورا های متشکل از همسالان در مدارس است.

صابری بیان کرد: به منظور مشارکت دانش آموزان در امور مربوط به مسائل آموزشی، پرورشی، انضباطی و ایجاد ارتباط صحیح و مستقیم بین دانش آموزان و اولیای مدرسه انتخابات شورای دانش آموزی هر ساله همزمان با سراسر کشور در مدارس سما واحد رشت برگزار می گردد.

معاون سما واحد رشت با بیان اینکه شورای دانش آموزی در آئین نامه های اجرایی مدارس سما به عنوان یکی از ارکان مدرسه مورد توجه  برنامه ریزان و سیاستگزاران سما  است گفت: یکی از روش‌های توانمندسازی مدارس، مشارکت دهی دانش‌آموزان در فعالیت‌های آن می‌باشد.

بیستمین دوره انتخابات شورای دانش آموی مدارس سما واحد رشت  همزمان با سراسر کشور با شور و نشاط خاص و با مشارکت جدی برگزار شد به گونه ی که دانش آموزان در فضای باز به تبلیغات انتخاباتی خود پرداخته و با نصب تراکت، پوستر حضور در کلاس ها و در مراسم صبحگاهی خود را جهت عضویت در شورا به دانش آموزان معرفی و اهداف خود را به اطلاع سایر دانش آموزان رساندند.

مدارس سما واحد رشت در 1371 تاسیس و اکنون 1600 دانش آموز از مقطع پیش دبستان تا دبیرستان در 7 واحد آموزشی مشغول به تحصیل هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه