English

فرمانده انتظامی هرمزگان خبر داد

کشف بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان انواع کالای قاچاق در هرمزگان/ توقیف ۲۱ فروند شناور

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از اجرای طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش 430 میلیارد تومان در 8 ماهه امسال خبر داد.

کشف بیش از 400 میلیارد تومان انواع کالای قاچاق در هرمزگان/ توقیف 21 فروند شناور

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عزیزاله ملکی گفت: مأموران پلیس آگاهی استان با همکاری دیگر یگان‌های انتظامی، با تلاش شبانه‌روزی و اجرای طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده طی هشت ماهه اول سالجاری، دو هزار و 436 دستگاه خودرو سبک و سنگین و 21 فروند شناور حامل کالای قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

وی بیان داشت: طی این مدت با تلاش‌های صورت گرفته 38 باند قاچاق کالا و ارز در هرمزگان متلاشی و سه هزار و 650 نفر متهم نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان تصریح کرد: در هشت ماهه نخست امسال با اجرای طرح های مقابله با قاچاق کالا و ارز و تلاش ماموران انتظامی استان، دو هزار و 436 دستگاه خودروی سبک و سنگین و 21 فروند شناور حامل کالای قاچاق شناسایی و توقیف شدند.

سردار ملکی ضمن تشکر از تعامل خوب مردم با پلیس از آنها خواست تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک قاچاق مراتب را برای پیگیری به پلیس 110 اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه