English

در محل گالری سوره حوزه هنری کردستان؛

نمایشگاه گروهی عکس عاشورایی «قاب شیدایی» افتتاح شد

به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان، نمایشگاه آثار برتر سومین جشنواره ملی عکس «قاب شیدایی» که سال 95 توسط حوزه هنری شهرستان بیجار و همکاری و مشارکت شهرداری بیجار و خانه عکاسان حوزه هنری با موضوع عاشورا برگزار شد، عصر روز دوشنبه 15 آبان ماه در محل گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج افتتاح شد.

نمایشگاه گروهی عکس عاشورایی «قاب شیدایی» افتتاح شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج ، شیلان برهانی  مسئول واحد تجسمی حوزه هنری کردستان ضمن اعلام این خبر گفت: در  این نمایشگاه آثار عکاسان توانمندی از سراسر کشور که در سومین جشنواره ملی عکس «قاب شیدایی» به میزبانی بیجار شرکت کرده بودند به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی به تصویر در آمده است.

وی افزود: در این نمایشگاه که از 15 تا 20 آبان ماه دایر می باشد 33 اثر برتر جشنواره در ابعاد 70×50 در دو نوبت صبح از ساعت 10 تا 12 و عصر از ساعت 16 الی 19  آماده بازدید علاقه مندان می باشد.

مسوول واحد تجسمی حوزه هنری کردستان با اشاره به رسالت هنرمندان در انعکاس ارزش های جامعه افزود: به نمایش گذاشتن توانمندی های هنرمندان در عرصه های هنری، ارائه الگوهای ارزشمند واصیل فرهنگ وهنر اسلامی به جامعه از اهداف این نمایشگاه است که به مناسبت اربعین حسینی به تصویر در آمده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه