English

معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش:

کمبود امکانات نباید مانع استفاده از فرصت‌ها شود

معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش با تأکید بر کمبود امکانات مادی، مطرح کرد: از طرفی اگر دائماً حسرت نبود امکانات را داشته باشیم از بسیاری از فرصت‌های طلایی غافل خواهیم ماند

کمبود امکانات نباید مانع استفاده از فرصت‌ها شود

به گزارش خبرگزاری موج،  مهدی فیض امشب در افتتاحیه دومین دوره توانمند سازی کارشناسان، کارشناس مسؤولان و روسای ادارات قرآن، عترت و نماز سراسر کشور که با حضور استاندار مازندران در اردوگاه شهید چمران شهرستان رامسر برگزار شد، اظهار کرد: مفتخریم که در معاونت پرورشی آموزش و پرورش بتوانیم مروج سه مقوله قرآن که جزو اصلی‌ترین موضوعات تربیتی است، ترویج فرهنگ نماز و همچنین مروج فرهنگ عترت باشیم.

وی با اشاره به اینکه ترویج این نعمت‌ها قابل قیاس با چیزی نیست، اضافه کرد: در آموزش و پرورش با اینکه امکانات و بودجه اندک است، اما باید به همین مقدار بسنده کرد و با ناسپاسی از این نعمت‌ها نیز محروم نشویم.

معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش با تأکید بر کمبود امکانات مادی، مطرح کرد: از طرفی اگر دائماً حسرت نبود امکانات را داشته باشیم از بسیاری از فرصت‌های طلایی غافل خواهیم ماند.

فیض، یکی از بهترین کارهایی که در آموزش و پرورش رواج دارد را بحث مربوط به درس‌هایی از قرآن استاد قرائتی دانست و متذکر شد: این طرح از مدرسه‌ای آغاز و به منطقه و شهر و کشور گسترش یافت.

وی یادآور شد: از نعمت‌هایی الهی نباید غافل شویم بلکه از فرصت‌های در اختیار باید نهایت استفاده را کرد و امیدواریم با تلاش بتوانیم دانش‌آموزان را وابسته به قرآن و عترت کنیم و با خدمت به آنها به نسل جدید و آینده کشور و حتی جهان اسلام را هم تحت تأثیر قرار دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه