English

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان:

ضرورت تحقق سهم هرمزگان از ابلاغیه انتصاب زنان در ۳۰درصد کُرسی‌های مدیریتی / راه اندازی کانون بانوان در هرمزگان

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان گفت: براساس ابلاغیه شورای عالی اداری باید شرایط انتصاب زنان در 30 درصد پست‌های مدیریتی فراهم شود که نیاز است تلاش کنیم این شرایط در هرمزگان نیز فراهم شود.

ضرورت تحقق سهم هرمزگان از ابلاغیه انتصاب زنان در ۳۰درصد کُرسی‌های مدیریتی / راه اندازی کانون بانوان در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، زهرا یعقوب‌نژاد در نشست مشترک مشاوران و کارشناسان امور بانوان فرمانداری‌های استان هرمزگان، عنوان کرد: براساس ابلاغیه شورای عالی اداری باید شرایط انتصاب زنان در 30 درصد پست‌های مدیریتی فراهم شود که نیاز است تلاش کنیم این شرایط در هرمزگان نیز فراهم شود.

وی افزود: یکی از برنامه‌های دولت دوازدهم توسعه، تدوین و ابلاغ شاخص‌های وضعیت زنان و خانواده بر اساس ماده 101 قانون برنامه ششم توسعه است و به منظور تعامل و تبادل اطلاعات و تجربیات کارشناسان و مشاوران اموربانوان نشست‌های منطقه ای و استانی و شهرستانی در هرمزگان برگزار می‌شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان ادامه داد: برای تسهیل فرآیند خدمت‌رسانی و ارتباط مستمر با زنان جامعه محلی در شهرستان‌ها، کانون بانوان در هرمزگان راه اندازی و فعال خواهد شد.

یعقوب‌نژاد تصریح کرد: در راستای تحقق اهداف دولت دوازدهم باید اقداماتی همچون برنامه‌ریزی دقیق توسط مشاوران وکارشناسان فرمانداری‌ها، فعال‌سازی کانون‌های غیردولتی، نشست منطقه‌ای در سطح استان و بررسی مشکلات بانوان روستاها از طریق نماینده امور بانوان  در بخشداری‌ها  تهیه و به دفتر امور بانوان و خانواده استانداری ارسال شود.

در این نشست عملکرد شش ماهه اول سال 96 امور بانوان وخانواده فرمانداری‌های هرمزگان بررسی و به برنامه‌ها و اولویت‌های دولت دوازدهم در حوزه زنان و خانواده پرداخته شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه