English

مدیرکل اقتصادی و دارایی گلستان

۱۲ درصد افزایش درآمدهای مالیاتی استان گلستان

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گلستان گفت: درآمدهای مالیاتی ۴ ماه نخست امسال استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲ درصد رشد داشته است.

 ۱۲ درصد افزایش درآمدهای مالیاتی استان گلستان

به گزارش خبرگزاری موج، داود طبرسا در چهارمین جلسه کارگروه درآمد و تجهیز منابع استانی از رشد 8 درصدی وصول مطالبات نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و اظهار داشت: تا پایان تیرماه امسال 140.280 میلیون تومان وصول شده که این میزان نسبت به چهار ماهه سال 1395 به میزان 8 درصد رشد را نشان می‌دهد.

وی تصریح کرد: از 140.280 میلیون تومان وصولی، مبلغ 130.372 میلیون تومان آن معادل 93 درصد درآمدهای مالیاتی و 7 درصد آن به مبلغ 9.908 میلیون تومان را دیگر درآمدها تشکیل می‌دهد.

به گفته مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان گلستان، 30 درصد درآمد مصوب سال 1396 تا پایان تیرماه در استان گلستان وصول شده است.

طبرسا با اشاره به درآمدهای مالیاتی استان اظهار داشت: درآمدهای مالیاتی 4 ماهه استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 12درصد رشد داشته است که بیشترین سهم درآمد، به مالیات بر درآمد با 62.270 میلیون تومان و کمترین، به مالیات بر ثروت با  5.834 میلیون تومان تعلق دارد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان گلستان گفت: از کل درآمدهای مالیاتی 37 درصد آن به مالیات بردرآمد و 10  درصد آن به مالیات بر شرکت‌های غیردولتی و 48 درصد آن مالیات بر کالا و خدمات و 5 درصد آن به مالیات بر ثروت اختصاص دارد.

پیش‌قدم، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گلستان هم در این جلسه افزود: با توجه به اینکه در بخش‌های مختلف اقتصادی استان ظرفیت‌های خوبی ایجاد شده، امیدواریم بتوانیم با نهادینه کردن فرهنگ پرداخت مالیات و سامانه جامع مالیاتی در  جذب مالیات و افزایش درآمدهای عمومی استان شرایط خوبی را نسبت به سنوات قبل داشته باشیم.   

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه