English

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد

بیش از ۱۰ هزار نگهبان محله تحت نظارت مستقیم پلیس اصفهان قرار می‌گیرند

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به راهبرد نیروی انتظامی در استفاده از نقش مردم در تامین امنیت جامعه از ساماندهی بیش از ۱۰ هزار نگهبان محله با نظارت مستقیم و ارتباط مستمر کلانتری‌های استان خبر داد.

بیش از ۱۰ هزار نگهبان محله تحت نظارت مستقیم پلیس اصفهان قرار می‌گیرند

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سردار مهدی معصوم‌بیگی نیروی انتظامی را مجموعه‌ای پرتلاش و سخت کوش توصیف کرد و اظهار داشت: کار در این نیرو به گونه‌ای است که بدون تلاش مضاعف و اقدام جهادی نمی‌تواند مهم‌ترین نیاز جامعه که امنیت است را پاسخ بدهد.

وی با تقدیر از تلاش‌های سردار آقاخانی فرمانده انتظامی سابق استان در راستای ایجاد امنیت و آرامش مطلوب مردم افزود: برای دوره جدید مطالعات خوبی انجام گرفته و برنامه‌هایی پیش‌بینی شده تا با شتاب بیشتری امنیت استان را ارتقا دهیم و در این زمینه به حمایت مردم و مسئولان به ویژه استانداری اصفهان نیازمندیم.

سردار معصوم بیگی 3 راهبرد اصلی نیروی انتظامی برای تامین امنیت جامعه را استفاده از نقش مردم، به‌کارگیری فناوری‌های روز دنیا و افزایش مهارت‌ها و توانمندی‌های کارکنان عنوان کرد.

وی در مورد استفاده از نقش مردم در ایجاد امنیت گفت: هم‌اکنون بیش از 100 هزار نگهبان محله در سراسر کشور تحت نظارت مستقیم نیروی انتظامی ایفای نقش می‌کنند که در کاهش و پیشگیری از جرایم بسیار موثر هستند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه سهم استان اصفهان از نگهبان محله کم است، گفت: در آینده‌ای نزدیک با ساماندهی بخشی از نگهبانانی که هیچ‌گونه ارتباطی با پلیس ندارند، بیش از 10 هزار نگهبان محله تحت  نظارت مستقیم و ارتباط مستمر با کلانتری‌ها در سطح استان فعال خواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه