English

معاون اداره‌ کل دامپزشکی خراسان رضوی:

نظارت ۱۰۶تیم دامپزشکی خراسان رضوی بر ذبح دام در ایام سوگواری

معاون اداره‌ کل دامپزشکی خراسان رضوی بیان کرد: فراورده های خام دامی از جمله تخم مرغ، گوشت سفید و قرمز صرفا از فروشگاههای مجاز و یا از کشتارگاههای تحت نظارت دامپزشکی تهیه شود و به تاریخ تولید و انقضا در گوشت‌های بسته بندی توجه شود.

نظارت ۱۰۶تیم دامپزشکی خراسان رضوی بر ذبح دام در ایام سوگواری

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمود قربان زاده؛ معاون سلامت اداره‌ کل دامپزشکی خراسان رضوی در خبری اطلاع داد: تعداد ۱۰۶ تیم دامپزشکی ثابت و سیار استان بر ذبح دام و تامین گوشت طی دهه آخر صفر نظارت می کنند.

قربان زاده همچنین متذکر شد: در قالب این تعداد تیم ۵۲ دامپزشک، ۷۲ بازرس و ۲۵ ناظر شرعی فعال و در حال ارائه خدمت هستند و شماره تماسهای ۱۵۱۲ و سامانه ۳۰۰۰۰۱۵۱۲ نیز آماده پاسخگویی به مردم در زمینه های مختلف و دریافت گزارشهاست.

معاون سلامت اداره‌ کل دامپزشکی خراسان رضوی در ادامه این خبر اظهارداشت: طبق گذشته بر ضرورت رعایت بهداشت در هیاتهای مذهبی در جریان تهیه غذا توصیه و تاکید بسیار زیاد داریم.

وی ابرازداشت: فراورده های خام دامی از جمله تخم مرغ، گوشت سفید و قرمز صرفا از فروشگاههای مجاز و یا از کشتارگاههای تحت نظارت دامپزشکی تهیه شود و به تاریخ تولید و انقضا در گوشت‌های بسته بندی توجه شود.

معاون سلامت اداره‌ کل دامپزشکی خراسان رضوی یادآور شد: همچنین نگهداری مواد پروتئینی در دمای مناسب و رعایت اصول نظافت شخصی و بهداشتی در تهیه مواد غذایی از دیگر مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

قربان زاده در خاتمه سخنان خود اظهار داشت: با توجه به حجم بالای ورود زائران و اهمیت حفظ سلامت آنان بر روند تهیه، تولید و عرضه گوشت در تمامی مراحل با حساسیت و دقت بالا نظارت بهداشتی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه