English

معاون استاندار خراسان رضوی:

پیش بینی زمین برای ۹۵ درصد طرح نهضت ملی در خراسان رضوی

معاون استاندار خراسان رضوی بیان کرد: در هفته دولت امسال تعدادی از واحد‌های تکمیل شده در این طرح به متقاضیان واگذار می‌شود و امسال سال شتاب گرفتن طرح نهضت ملی در خراسان رضوی است و سال آینده این طرح باید در این استان به ثمر بشیند.

پیش بینی زمین برای ۹۵ درصد طرح نهضت ملی در خراسان رضوی

​به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، جواد خدایی؛ معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی اظهارکرد: پیش بینی زمین برای ۹۵ درصد طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی این طرح در بخش‌های حمایتی، روستایی، بازآفرینی، خودمالکی و جوانی جمعیت در سراسر کشور در حال اجرا است.

خدایی این سخنان را در حاشیه بازدید از روند اجرایی طرح نهضت ملی مسکن تایباد ابرازداشت و ادامه داد: سهم خراسان رضوی برای این طرح در یک بازه زمانی چهارساله، ساخت بیش از ۳۹۱ هزار واحد مسکونی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی با اشاره به پیشرفت فیزیکی طرح و مراحل مختلف ساخت و ساز در شهرستان‌های خراسان رضوی اضافه کرد: در حال حاضر در بخش ساخت واحد‌های مسکونی روستایی، شهرستان‌های گناباد، قوچان و جغتای و در حوزه بازآفرینی هم شهرستان مشهد، فریمان، بجستان، گناباد و جغتای سرعت بیشتری نسبت به سایر شهرستان‌ها دارند.

وی متذکرشد: در هفته دولت امسال تعدادی از واحد‌های تکمیل شده در این طرح به متقاضیان واگذار می‌شود و امسال سال شتاب گرفتن طرح نهضت ملی در خراسان رضوی است و سال آینده این طرح باید در این استان به ثمر بشیند.

خدایی خاطرنشان کرد: در طرح نهضت ملی مسکن شهرستان تایباد، ساخت بیش از دو هزار واحد مسکونی در قالب هفت سایت، پیش بینی شده است و بازدید از طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌های کاریز و مشهدریزه از دیگر برنامه‌های سفر معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی به شهرستان تایباد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه