English

رضا نصیری:

احداث سه هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی تا چهار سال آینده در گناباد

فرماندار گناباد بیان کرد: در موضوع نهضت ملی مسکن که یک برنامه حمایتی از طرف دولت سیزدهم در راستای تحقق اهداف قانون جهش تولید مسکن است.

احداث سه هزار و ۶۰۰  واحد مسکونی تا چهار سال آینده در گناباد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، رضا نصیری فرماندار گناباد در خبری اعلام کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار شده تا چهار سال آینده سه هزار و ۶۰۰  واحد مسکونی احداث شود و با توجه به شرایط و قابلیت موجود امکان ساخت بیشتر از این میزان واحد مسکونی نیز وجود دارد.

نصیری همچنین اظهار کرد: در شهرهای کاخک و بیدخت از توابع این شهرستان ۱۸ هکتار زمین و در خود شهر گناباد هم شش قطعه زمین به این منظور شناسایی شده که با واگذاری آنها قابلیت ساخت واحدهای فوق به چهار هزار واحد مسکونی وجود دارد.

فرماندار گناباد در ادامه متذکر شد: در یکی از شیوه‌هایی که مورد استقبال متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان قرار گرفته است، زمین به افراد واگذار می‌شود تا متقاضیانی که دارای توانایی لازم هستند بر اساس استانداردهای لازم و نظارت مسئولان مربوطه خود به صورت شخصی نسبت به ساخت آن اقدام کنند.

وی تصریح کرد: در یک شیوه دیگر اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گناباد واحدها به صورت ویلایی دو طبقه از طریق واگذاری تسهیلات به صورت ارزان قیمت توسط بخش های مربوطه در وسعت ۷۵ تا ۸۵ مترمربعی احداث و به متقاضیان واگذار می‌شود.

فرماندار گناباد گفت: در زمین‌های محدوده زعفرانیه گناباد هم واحدهای طرح نهضت ملی، واحدهای مسکونی با وسعت دو برابر بیشتر احداث و لذا هزینه‌های ساخت آن به همین نسبت افزایش یافته است و قیمت‌ها، زیربنا و کیفیت ساخت و ساز این واحدها نسبت به سایر واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان تفاوت دارد.

وی یادآور شد: در موضوع نهضت ملی مسکن که یک برنامه حمایتی از طرف دولت سیزدهم در راستای تحقق اهداف قانون جهش تولید مسکن است، جدی هستیم و به دنبال توسعه آرام در بحث مسکن نیستیم و جهش واقعی باید صورت گیرد.

نصیری خاطرنشان کرد: دستگاهی که مانع تراشی کند، قابل تحمل نیست،۵۰ درصد سبد زندگی مردم مرتبط با مسکن و ۹۰ درصد شغل وابسته به موضوع مسکن است و متاسفانه در گناباد، موضوع مسکن، رهن و اجاره، خرید و فروش بیمارگونه شده است .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه