English

رستم قاسمی:

سرعت بخشی به اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در اولویت باشد

وزیر راه و شهرسازی گفت: سرعت بخشی به اجرای طرح های نهضت ملی مسکن در اولویت باشد و در این راستا عملکرد آذربایجان غربی با تامین اراضی مورد نیاز در سطح کشور کم‌نظیر است.

سرعت بخشی به اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در اولویت باشد

به گزارش خبرگزاری موج، پیش از ظهر امروز رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در نشست شورای هماهنگی راه و شهرسازی اظهار کرد: پیش‌بینی و تأمین اراضی در آذربایجان غربی کار خوبی بوده که نسبت به سایر استان‌ها کم‌نظیر است.

وی گفت: اراضی دولتی مورد نیاز در سطح استان شناسایی و برای تسهیل اجرای طرح نهضت ملی مسکن آماده شده است.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: اراضی شناسایی شده دستگاه‌های اجرایی برای ساخت و ساز در اختیار راه و شهرسازی و متقاضیان نهضت ملی مسکن قرار گیرد.

قاسمی با بیان اینکه سرعت بخشی به اجرای طرح های نهضت ملی مسکن در اولویت باشد، افزود: متقاضیان باید بعد از دریافت زمین در بازه زمانی دو ماهه ساخت و ساز مسکن را انجام دهند و اگر بعد از این مدت روند کار شروع نشود، باید هزینه اراضی را پرداخت کنند.

وی اضافه کرد: مولد‌سازی اراضی باید در اولویت باشد و این روند باعث می‌شود تا هزینه این امر به استان بازگردد.

بزرگراه ارومیه - سرو تا یک ماه آینده افتتاح می‌شود

سید محسن حمزه لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: پروژه‌های راهسازی یکی از مسائل مهم و مورد توجه استان است و پیش‌بینی تخصیص اعتبارات مالی برای تکمیل کریدور بزرگراهی غرب کشور انجام گرفته است.

وی بیان کرد: بزرگراه ارومیه - سرو به طول ۵١ کیلومتر تا یک ماه آینده افتتاح می‌شود تا روند تردد در این محور سهولت یابد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی اضافه کرد: در حوزه مسکن نیز سهم استان ساخت ١٨٠ هزار واحد در طول مدت چهار سال بوده و تاکنون اراضی ساخت ٢٣۵ هزار واحد مسکونی به میزان ٢۴ هزار هکتار تأمین شده است.

حمزه لو ادامه داد: متقاضیان نهضت ملی مسکن در آذربایجان غربی بیش از ١۶٠ هزار واحد بوده که ٩٩ هزار خانوار واجد شرایط هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه