English

محمد امین بابایی:

ساخت ۲ هزار واحد مسکن کارگری در شهرستان جدید گلبهار

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی بیان کرد: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی موضوع ساخت ۲ هزار واحد مسکونی برای کارگران را پیگیری نموده و مقدمات لازم را فراهم سازد.

ساخت ۲ هزار واحد مسکن کارگری در شهرستان جدید گلبهار

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد امین بابایی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: با موافقت معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ۲ هزار واحد مسکن کارگری در شهرستان جدید گلبهار این استان ساخته می‌شود.

بابایی در ادامه این خبر تصریح کرد: ساخت مسکن کارگری در راستای نهضت ملی مسکن است و پس از عزم جدی دولت برای ساخت مسکن‌های ملی، وزارت کار نیز تصمیم گرفت تا اقدامی مثبت برای کارگران انجام دهد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی همچنین اظهار کرد: قرار شد اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی موضوع ساخت ۲ هزار واحد مسکونی برای کارگران را پیگیری نموده و مقدمات لازم را فراهم سازد.

وی همچنین در ادامه متذکر شد: امیدواریم با این اقدام بتوانیم گام مثبتی در راستای تامین مسکن کارگران برداشته و این قشر زحمتکش جامعه را زیر چتر حمایتی این وزارتخانه قرار دهیم.

بابایی در خاتمه خاطرنشان کرد: شهر جدید گلبهار که در سال ۹۹ به شهرستان ارتقا یافته، برای جمعیت ۲۰۰ هزار نفر ایجاد شده که این رقم تا ۴۰۰ هزار نفر قابل توسعه است. گلبهار با وسعت چهار هزار هکتار در ۳۵ کیلومتری شمال غربی مشهد در امتداد جاده مشهد - چناران واقع است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه