English

شهردار تایباد:

خانه دار شدن ۲۷۶۸ جوان تایبادی در طرح ملی مسکن

شهردار تایباد بیان کرد: به منظور رفع مشکل مسکن، طی تفاهم‌نامه‌ای با راه و شهرسازی ۴۳ هکتار زمین برای ساخت مسکن ملی به این شهرداری واگذار شد که در این طرح ۲۷۶۸ واحد مسکونی ساخته خواهد شد.

خانه دار شدن ۲۷۶۸ جوان تایبادی در طرح ملی مسکن

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مهرداد کریم‌زاده؛ شهردار تایباد در خبری اطلاع داد: طی تفاهم‌نامه‌ای با راه و شهرسازی ۲۷۶۸ جوان تایبادی صاحب خانه می‌شوند.

کریم‌زاده همچنین اضافه کرد: به منظور رفع مشکل مسکن، طی تفاهم‌نامه‌ای با راه و شهرسازی ۴۳ هکتار زمین برای ساخت مسکن ملی به این شهرداری واگذار شد که در این طرح ۲۷۶۸ واحد مسکونی ساخته خواهد شد.

شهردار تایباد متذکرشد: تاکنون ۶۸ درصد عملیات خاک‌برداری اراضی، ۱۰۰ درصد عملیات جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی، ۶۵ درصد عملیات خاک‌ریزی، ۶ درصد شن‌ریزی و زیرسازی و همچنین ۵ درصد اجرای کانیو در این اراضی انجام شده است.

وی تصریح کرد: شهرداری تایباد با اجرای این تفاهم‌نامه در صدور پروانه ساختمانی املاک نسبت به سایر شهرداری‌ها در استان پیشرفت خوبی داشته و اکنون پیش‌نویس ۲۵۳۴ واحد مسکونی طرح سایت ۴۳ هکتاری، ۱۹۰ واحد سایت انبوه‌سازان و ۴۴ واحد خود مالکی انجام شده است.

کریم زاده شهردار تایباد تاکید کرد: حجم نخاله ساختمانی جمع‌آوری شده بالغ‌بر ۳۰ هزار مترمکعب و ۵۶ هزار و ۷۵۰ مترمکعب خاک‌برداری در این اراضی انجام شده و تاکنون ۲۶ هزار و ۷۵۰ مترمکعب خاکریزی مسیرها نیز اجرا شده است.

کریم زاده یادآورشد: این پروژه ۱۷۰ هزار متر مکعب شن‌ریزی و ۲۰ هزار متر طول جدول‌گذاری نیاز دارد که در حال اجرا است و در حال حاضر هیچ‌گونه پرونده مربوط به طرح اقدام ملی مسکن فاقد پیش‌نویس در شهرداری تایباد موجود نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه