English

استاندار خراسان رضوی:

روکش آسفالت برای ۱۰۰۰ کیلومتر از راه‌های خراسان رضوی

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: برای روکش و آسفالت این راه‌ها حدود هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است و توافق شد هزار کیلومتر دوم هم آغاز شود که البته هزینه قسمت دوم با احتساب تورم بیش از این مقدار خواهد شد.

روکش آسفالت برای ۱۰۰۰ کیلومتر از راه‌های خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری؛ استاندار خراسان رضوی در سخنانی ابرازداشت: ۱۰۰۰ کیلومتر از راه‌های خراسان رضوی در حدود یکسال گذشته روکش آسفالت شد که این معادل پنج سال بهسازی راه‌ها در دوره‌های گذشته است.

این سخنان را در بازدید از راه‌های بخش زاوین اظهارداشت و ادامه داد: یکی از مسائل استان خراسان رضوی وضعیت روسازی راه‌هاست و با طرح تحول راه‌های استان سراغ شناسایی اولویت‌ها و کار در این زمینه رفته ایم.

استاندار خراسان رضوی همچنین متذکر شد: طرح روکش کردن آسفالت راه‌ها از ابتدای تابستان ۱۴۰۱ آغاز شد و امروز از هزار کیلومتر بهسازی راه‌ها در استان خراسان رضوی عبور کرده ایم.

وی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: این هزار کیلومتر شامل محور‌های مشهد به نیشابور و سبزوار نیز می‌شود که مطالبه جدی هم استانی‌ها و به خصوص زائران حضرت رضا (علیه السلام) بود.

استاندار خراسان رضوی متذکرشد: برای روکش و آسفالت این راه‌ها حدود هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است و توافق شد هزار کیلومتر دوم هم  آغاز شود که البته هزینه قسمت دوم با احتساب تورم بیش از این مقدار خواهد شد.

 نظری تاکید کرد: در برنامه ما برای طرح تحول، بهسازی راه برای ۳هزار کیلومتر پیش‌بینی شده است که امیدواریم در صورت تامین اعتبار لازم بتوانیم شرایط راه‌های استان را متحول کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه