English

استاندار خراسان رضوی:

تحقق امنیت با فعالیت‌های مشترک صورت می پذیرد

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: مؤلفه‌های امنیت در استان مانند جمعیت، حاشیه شهر‌ها و نزدیکی به مرز‌های شمال شرقی کشور در استان بسیار وسیع و گسترده است و باید تدبیر لازم برای این زمینه‌ها انجام شود.

تحقق امنیت با فعالیت‌های مشترک صورت می پذیرد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری؛ استاندار خراسان رضوی در سخنانی عنوان کرد: امنیت نیاز زیرساختی برای فعالیت در تمام عرصه‌هاست و باید برای این موضوع نگاه مشترکی شکل بگیرد.

نظری این سخنان را در نشست هماهنگی با نمایندگان ستاد کل نیرو‌های مسلح در استان خراسان رضوی در مشهد ابرازداشت و تصریح کرد: برای تحقق امنیت باید ضمن در نظر گرفتن ملاحظات در تمام امور، فعالیت‌های مشترک صورت پذیرد.

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی بر حفظ سلامت و امنیت در فضای مجازی و واقعی  تاکیددارند، زیرا این دو فضا بر یکدیگر تاثیر مستقیم دارد و این در حالی است که فضای مجازی، محیط واقعی را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

وی متذکرشد: مؤلفه‌های امنیت در استان مانند جمعیت، حاشیه شهر‌ها و نزدیکی به مرز‌های شمال شرقی کشور در استان بسیار وسیع و گسترده است و باید تدبیر لازم برای این زمینه‌ها انجام شود.

نظری در خاتمه یادآورشد: اگر در هر مرحله‌ای دچار خلأ باشیم برای کشور و نظام ایجاد هزینه خواهد شد و بر همین اساس اِشراف کافی بر مسائل، نقش بازدارنده و پیش‌دستانه در مقابل دشمنان ایجاد می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه