English

استاندار خراسان رضوی:

اجرای مرحله جدید طرح ملّی کالابرگ الکترونیکی

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: بیش از ۱۱ هزار و ۳۰۰ فروشگاه زنجیره‌ای و مغازه محلی در سطح استان خراسان رضوی شامل طرح فروش اقلام با کالابرگ هستند.

اجرای مرحله جدید طرح ملّی کالابرگ الکترونیکی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری؛ استاندار خراسان رضوی اظهارداشت: در مرحله جدید طرح ملّی کالابرگ الکترونیکی خانوارهای دهک‌های اول تا سوم و تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی می‌توانند از افزایش اعتبار ۱۲۰ هزار تومانی بهره‌مند شوند و در صورتی که دهک های اول تا سوم ۲۰۰ هزار تومان خرید کنند، ۱۲۰ هزار تومان اعتبار یارانه‌ای به آن‌ها اضافه می‌شود.

نظری متذکرشد: در این طرح یارانه افراد حداقل به میزان ۱۲۰ هزار تومان به‌صورت اعتباری افزایش یافته و در صورت افزایش احتمالی قیمت تورّمی اقلام سبد، این مبلغ نیز دوباره افزایش خواهد یافت به‌طوری که پرداختی خانوار تا پایان سال ثابت بماند.

وی تاکید کرد: استفاده از این طرح برای مشمولین کاملاً اختیاری بوده و شرط تخصیص افزایش اعتبار و تثبیت قیمت استفاده حداقل ۲۰۰ هزار تومان از یارانه ۴۰۰ هزار تومانی خود برای خرید کالابرگ است، که پس از خرید ۲۰۰ هزارتومانی امکان استفاده ۱۲۰ هزار تومان واریزی جدید برای آن‌ها فراهم می‌شود.

استاندار خراسان رضوی همچنین افزود: بیش از ۱۱ هزار و ۳۰۰ فروشگاه زنجیره‌ای و مغازه محلی در سطح استان خراسان رضوی شامل طرح فروش اقلام با کالابرگ هستند.

وی تصریح کرد: مردم با نصب اپلیکیشن «شما» می‌توانند از جزییات اعتبار کالابرگ خود و فروشگاه‌ها مورد نظر اطلاع یابند و ۱۱ قلم کالای اساسی شامل لبنیات، گوشت، حبوبات و غیره در کالابرگ ملی در نظر گرفته شده است.

نظری در خاتمه خاطرنشان کرد: یکی از اهداف این طرح جدا کردن تورم از سفره مردم است که گام به گام در طول این مدت در حال حرکت در این مسیر هستیم. از فروشگاه های سطح استان نیز به عنوان مراکز توزیع اقلام جهت ثبت نام در این طرح دعوت می‌کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه