English

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی:

اعلام تاریخ ۱۶ مرداد ماه برای پیش‌ ثبت نام انتخابات مجلس

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی بیان کرد: هر شخصی‌از سمت خود استعفا داده، دیگر به کار‌ برنخواهد گشت و مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه با شماره ۰۵۱۳۸۰۵۲۱۰۹ ستاد انتخابات ارتباط برقرار کنند.

اعلام تاریخ ۱۶ مرداد ماه برای پیش‌ ثبت نام انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سید هادی طباطبایی؛ معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی در خبری اطلاع داد: آغاز پیش‌ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی از ۱۶ مردادماه است و همه افرادی که برای انتخابات مجلس شورای اسلامی می خواهند شرکت کنند باید در پیش‌ثبت نام نام‌نویسی کنند.

طباطبایی افزود: قانون جدید انتخابات توسط مجلس شورای اسلامی به تصویب و همچنین مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفت و امروز نیز اطلاعیه شماره پنج ستاد انتخابات کشور مبنی بر پیش‌ ثبت نام صادر شده است که براین اساس افرادی که می‌خواهند در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کنند، باید در پیش ثبت‌ نام که از ۱۶ مرداد آغاز خواهد شد، ثبت نام کنند.

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی اضافه کرد: افرادی که در پیش ثبت نام شرکت کنند اجازه ورود به ثبت نام نهایی‌ داده خواهد شد و پیش ثبت نام ۱۱۰ روز پیش از ثبت نام نهایی انجام می‌شود که هدف از آن فرصت بیشتر دستگاه‌های نظارتی برای احراز هویت کاندیدای انتخابات است.

وی همچنین تاکید کرد: درباره استعفای مدیران برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز طبق قانون شش ماه قبل از ثبت نام نهایی مدیران باید از سمت خودشان استعفا دهند که این‌ استعفا در دوبخش استانی و سراسری است.

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی ابراز داشت: در استان خراسان رضوی ۱۴ نفر از سمت های خود استعفا داده‌اند که از مجموع این افراد، یک امام جمعه، یک شهردار و یک فرماندار و مابقی از روسای ادارات هستند.

طباطبایی خاطرنشان کرد: هر شخصی‌از سمت خود استعفا داده، دیگر به کار‌ برنخواهد گشت و مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه با شماره ۰۵۱۳۸۰۵۲۱۰۹ ستاد انتخابات ارتباط برقرار کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه