English

استاندار خراسان رضوی:

خراسان رضوی جزو پنج استان برتر در رشد اقتصادی کشور است

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: تامین منابع موتور محرکه جریان اقتصادی است و تسهیلات بانکی در کنار ظرفیت‌های دیگر باید در دستور کار قرار گیرد، اما نیاز داریم بسته‌های جدید برای تامین منابع در نظر گرفته شود.

خراسان رضوی جزو پنج استان برتر در رشد اقتصادی کشور است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری؛ استاندار خراسان رضوی عنوان کرد: براساس اعلام مرکز آمار کشور رشد اقتصادی کشور در سه ماهه نخست امسال نسبت به سال قبل ۳.۳ درصد و خراسان رضوی ۴.۴ است و جزو پنج استان برتر در کشور هستیم.

نظری این سخنان را در یکصدوپنجاهمین جلسه شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی استان ابراز داشت و افزود: در حوزه ایجاد اشتغال نیز، هم آمار سال گذشته و هم آمار امسال نشان می‌دهد که خراسان رضوی در حوزه اشتغال در کشور جزو استان‌های پیشتاز است.

استاندار خراسان رضوی در ادامه سخنان خود اضافه کرد: حضور اتاق بازرگانی و تشکل‌های مردمی در مدیریت جریان اقتصادی استان با نگاه تحولی باید اتفاق بیفتد.

وی تاکید کرد: تامین منابع موتور محرکه جریان اقتصادی است و تسهیلات بانکی در کنار ظرفیت‌های دیگر باید در دستور کار قرار گیرد، اما نیاز داریم بسته‌های جدید برای تامین منابع در نظر گرفته شود.

استاندار خراسان رضوی

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: در سال گذشته شاخص‌های کلی استان خوب بوده است و این اعداد نماینگر تلاش همه دوستان است و امیدواریم در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته شرایط بهتری داشته باشیم.

 شایان ذکر است که: در این جلسه تصمیماتی درباره وضعیت آتش‌نشانی‌ در شهرک صنعتی توس، بازسازی و بهسازی جاده شهرک صنعتی و تامین برق در یکی از شهرک‌های صنعتی استان گرفته شد.

استاندار خراسان رضوی

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه