English

استاندار خراسان رضوی:

مسئله آب یکی از موضوعات مهم در خراسان رضوی است

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: مسئله آب در استان به نقطه بحرانی خود رسیده ‌و دانشگاهها باید سهم خود را در حل مسئله آب ایفا کنند و باید دانشگاه را از مجرای مدیریت علمی نگریست.

مسئله آب یکی از موضوعات مهم در خراسان رضوی است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری؛ استاندار خراسان رضوی عنوان کرد: به صورت هدفمند از دانشگاه حمایت می کنیم و انتظارمان این است که برای حل مسائل استان باید راه حل های دانش بنیان ارائه شود.

نظری این سخنان را در نشست با مدیران دانشگاه فردوسی مشهد با بیان اینکه حل مسائل مختلف نیازمند تمرکز و ورود دانشگاهها برای حل موضوع است ابراز داشت و افزود: آمادگی لازم در میان مدیران استانی برای همکاری با دانشگاه وجود دارد، اما درخواست ما تمرکز بر مسائلی است که استان با آن‌ها مواجه است.

استاندار خراسان رضوی مسئله آب یکی از موضوعات مهم در استان و امیدواریم متخصصان دانشگاهی برای حل آن شیوه‌های نوین مواجهه با کم آبی را ارائه و برای عبور از این بحران وارد میدان شوند.

وی تاکید کرد: مسئله آب در استان به نقطه بحرانی خود رسیده ‌و دانشگاهها باید سهم خود را در حل مسئله آب ایفا کنند و باید دانشگاه را از مجرای مدیریت علمی نگریست و لازم است تا تمامی موضوعات از جمله مسائل فرهنگی، اقتصادی و سیاسی در فضای دانشگاهی و علمی حل شود.

نظری در خاتمه خاطرنشان کرد: حل مسائل استان با ظرفیت‌های موجود امکانپذیر است و این مسئله نیازمند ارتباط میان بخشی و حمایت از اقدامات فناورانه و نوآورانه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه