English

فرمانده انتظامی مشهد:

دستگیری ۲۰۴ نفر سارق و مالخر در طرح اقتدار امنیت اجتماعی

فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: طرح‌های اقتدار امنیت اجتماعی بویژه در مناطق جرم خیز و حاشیه شهر و تاکید بر مشارکت شهروندان در برقراری امنیت پایدار با رعایت نکات پیشگیرانه استمرار خواهد داشت.

دستگیری ۲۰۴ نفر سارق و مالخر در طرح اقتدار امنیت اجتماعی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سرهنگ احمد نگهبان؛ فرمانده انتظامی مشهد در خبری اطلاع داد: در اجرای دوازدهمین مرحله از طرح اقتدار امنیت اجتماعی ۲۰۴ نفر سارق و مالخر توسط پلیس دستگیر شدند.

سرهنگ نگهبان در ادامه اضافه کرد: در اجرای رسیدگی به مطالبات و خواسته‌های مردمی، مرحله دوازدهم طرح اقتدار امنیت اجتماعی با محوریت "ارتقاء امنیت محله‌های حاشیه شهر مشهد" عملیاتی شد.

فرمانده انتظامی مشهد همچنین خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح ۲ روزه پلیس آگاهی و کلانتری‌های سطح شهر مشهد ۱۶پاتوق اصلی سارقان خیابان و مالخران را پاکسازی کردند.

وی تصریح کرد: در این راستا ماموران فرماندهی انتظامی مشهد پس از کسب مجوزهای لازم قضایی در پاتک‌های ضربتی خود ۱۸۳ متهم به سرقت و ۲۱ مالخر را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مشهد در ادامه سخنان خود با اشاره به تعدا سرقتهای کشف شده تاکید کرد: در این طرح ۲۲۶ فقره انواع سرقت و مقادیر زیادی لوازم مسروقه از مخفیگاه مجرمان کشف شد.

سرهنگ نگهبان متذکر شد: طرح‌های اقتدار امنیت اجتماعی بویژه در مناطق جرم خیز و حاشیه شهر و تاکید بر مشارکت شهروندان در برقراری امنیت پایدار با رعایت نکات پیشگیرانه استمرار خواهد داشت و مجرمان و مخلان نظم و امنیت بدانند پلیس اجازه هنجار شکنی را به کسی نخواهد داد و با متخلفان برابر قانون برخورد جدی خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه