English

فرمانده انتظامی مشهد:

دستگیری یک مالخر حرفه‌ای به همراه گوشیهای تلفن همراه مسروقه

فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: رسیدگی‌کننده پرونده پس از شناسایی متهم به صورت نامحسوس رفت و آمد آن‌ها را تحت کنترل قرار دادند و ماموران این فرماندهی سرانجام مالخر را که با یک دستگاه سواری سمند در اقدامی ضربتی دستگیر کرد.

دستگیری یک مالخر حرفه‌ای به همراه گوشیهای تلفن همراه مسروقه

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سرهنگ احمد نگهبان؛ فرمانده انتظامی مشهد در خبری اعلام کرد: با تلاش ماموران کلانتری هفت تیر یک مالخر حرفه‌ای دستگیر و ۶۰ دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه کشف شد.

سرهنگ نگهبان افزود: ماموران دایره تجسس کلانتری هفت تیر با رصدهای اطلاعاتی خود به خبری مبنی بر قاچاق گسترده تلفن‌های همراه مسروقه توسط یک تبعه خارجی سابقه‌دار در محدوده شهرک رجایی دست یافتند.

فرمانده انتظامی مشهد متذکر شد: رسیدگی‌کننده پرونده پس از شناسایی متهم به صورت نامحسوس رفت و آمد آن‌ها را تحت کنترل قرار دادند و ماموران این فرماندهی سرانجام مالخر را که با یک دستگاه سواری سمند برای تحویل گوشی‌های مسروقه با یک سارق در محدوده بلوار میامی قرار گذاشته بود در اقدامی ضربتی دستگیر و در بازرسی از خودروی وی هفت دستگاه تلفن همراه مسروقه کشف کردند.

وی همچنین تصریح کرد: در ادامه این عملیات ماموران دایره تجسس کلانتری هفت تیر با کسب مجوزهای لازم قضایی مخفیگاه متهم را بازرسی و پس از هماهنگی‌های لازم قضایی فرد مالخر دستگیر شد.

سرهنگ نگهبان ادامه داد: پلیس در بازرسی از مخفیگاه متهم ۶۰ دستگاه تلفن همراه مسروقه که به صورت بسته‌های پنج عددی در داخل دستمال کاغذی بسته‌بندی شده بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی مشهد تاکید کرد: متهم ۳۰ ساله در بازجویی‌های به عمل آمده به خرید گوشی‌های مسروقه به مبالغی بین یک تا ۳ میلیون تومان از چهار موبایل قاپ و بسته‌بندی آنها برای قاچاق از مرزهای شرقی کشور اعتراف کرد.

سرهنگ نگهبان یادآور شد: در این رابطه تاکنون ۴۲ نفر از مالباختگان از سراسر شهر مشهد که تلفن همراه آنان توسط سارقان ربوده شده به پلیس مراجعه و گوشی آنها تحویل داده شد و تحقیقات برای کشف دیگر جرائم احتمالی و شناسایی دیگر اعضای این باند با هماهنگی مقام قضایی ادامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه