English

فرمانده انتظامی شهرستان مشهد:

دستگیری سارقان سریالی برد الکترونیکی تابلوهای شرکت مخابرات در مشهد

فرمانده انتظامی شهرستان مشهد بیان کرد: متهم پس از انتقال به مقر انتظامی به ۲۷ فقره سرقت بردهای الکترونیکی از داخل تابلوهای شرکت مخابرات در معابر شهری اعتراف کرد.

دستگیری سارقان سریالی برد الکترونیکی تابلوهای شرکت مخابرات در مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سرهنگ احمد نگهبان؛ فرمانده انتظامی شهرستان مشهد در خبری اعلام کرد: در پی گزارش سرقت سریالی برد الکترونیکی تابلوهای شرکت مخابرات در سطح معابر عمومی منطقه غرب مشهد موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از پایگاه غرب پلیس آگاهی مشهد قرار گرفت.

سرهنگ نگهبان ادامه داد: در بررسی‌های میدانی پلیس در محل‌های مورد دستبرد مشخص شد سارقان از اواسط خردادماه امسال در ساعات اولیه بامداد با یک دستگاه پژو ۲۰۶ پلاک مخدوش اقدام به سرقت بردهای الکترونیکی از جعبه کافو مخابراتی (تابلوهای شرکت مخابرات در حاشیه معابر شهری) می‌کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مشهد افزود: تحقیقات برای شناسایی سارقان به کندی پیش می‌رفت تا اینکه تصاویری از یکی از سارقان در محدوده یکی از سرقت‌ها در محدوده میدان استقلال بدست آمده و کارآگاهان پلیس آگاهی با استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی متهم را که فردی سابقه‌دار است را شناسایی کردند.

وی متذکر شد: تیم رسیدگی کننده پرونده با کنترل نامحسوس متهم ۳۰ ساله و جمع‌‍‌آوری ادله و مستندات کافی از وی در دست داشتن در سرقت‌های اخیر با هماهنگی قضایی او را در عملیاتی غافلگیرانه در محدوده میدان حجاب دستگیر و در بازرسی از خودرو او ۶۵ دستگاه برد الکترونیکی کشف کردند.

سرهنگ نگهبان اضافه کرد: متهم پس از انتقال به مقر انتظامی در مواجهه با ادله و مستندات کشف شده و بازجویی‌های فنی پلیس لب به اعتراف گشود و به ۲۷ فقره سرقت بردهای الکترونیکی از داخل تابلوهای شرکت مخابرات در معابر شهری اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان مشهد تاکید کرد: نامبرده همچنین در اعتراف خود از سرقت در محدوده بلوار وکیل‌آباد، بلوار سجاد، بلوار معلم، منطقه قاسم‌آباد و الهیه با همدستی دوست ۳۲ ساله و فروش آنها به یک مالخر نیز خبر داد.

سرهنگ نگهبان تصریح کرد: در ادامه این عملیات همدست سارق و مالخر در ۲ عملیات مجزا در محدوده بلوار توس و بلوار شهرستانی دستگیر و در این رابطه ۱۷۶ برد الکترونیکی از خودرو و مخفیگاه این افراد کشف شد و متهمان پس از بازجویی‌های تکمیلی برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه