English

فرمانده انتظامی مشهد:

دستگیری ۶۷۱ سارق و ۲۶ مالخر در مشهد

فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: در اجرای طرح اقتدار امنیت اجتماعی ۷ روزه پلیس آگاهی و کلانتری های سطح شهر مشهد ۳۹پاتوق اصلی سارقان و مالخران را پاکسازی کردند.

دستگیری ۶۷۱ سارق و ۲۶ مالخر در مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سرهنگ احمد نگهبان؛ فرمانده انتظامی مشهد در خبری اطلاع داد: در اجرای رسیدگی به مطالبات و خواسته های مردمی، مرحله یازدهم طرح اقتدار امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با سرقت های خشن به اجرا آمد.

سرهنگ نگهبان همچنین اضافه کرد: در اجرای طرح اقتدار امنیت اجتماعی ۷ روزه پلیس آگاهی و کلانتری های سطح شهر مشهد ۳۹پاتوق اصلی سارقان و مالخران را پاکسازی کردند.

فرمانده انتظامی مشهد افزود: در این طرح که پس از چندین روز کار اطلاعاتی و عملیاتی به اجرا درآمد و ۶۷۱ سارق و ۲۶ مالخر توسط پلیس آگاهی و کلانتری و پاسگاه های فرماندهی انتظامی شهرستان مشهد شناسایی و دستگیر شدند.

وی متذکر شد: دستگیری ۴۶ سارق به عنف و ۹۲ قاپ زن و در همین راستا ۴۲ فقره سرقت به عنف و ۱۸۷ فقره قاپ زنی کشف شد و در این طرح در مجموع ۷۹۵ فقره انواع سرقت کشف و مقادیر زیادی لوازم مسروقه از مخفیگاه مجرمان کشف شد.

سرهنگ نگهبان یادآور شد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است؛ به قانون شکنان که بخواهند آرامش و امنیت مردم را به خطر بیندازند هشدار می دهم که پلیس قاطعانه برابر قانون با آنها برخورد خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه