English

فرمانده انتظامی مشهد:

اعضای باند زنان جیب بر در مشهد دستگیر شدند

فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: ماموران کلانتری بانوان با بدست آوردن مشخصات ظاهری متهمان، تحقیقات میدانی گسترده ای را آغاز و سرانجام آنان را در محدوده خیابان شیرازی شناسایی و در حال سرقت محتویات کیف یک خانم جوان دستگیر کردند.

اعضای باند زنان جیب بر در مشهد دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سرهنگ احمد نگهبان؛ فرمانده انتظامی مشهد در سخنانی اعلام کرد: در پی گزارش جیب بری های سریالی و ادامه دار از خانم ها در مراکز خرید سطح شهر مشهد، ماموران کلانتری بانوان شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ نگهبان در ادامه گفت: بازبینی دوربین های مداربسته محل های که مورد دستبرد سارقان قرار گرفته بود نشانگر این بود که سارقان به صورت کاملاً حرفه ای و باندی با شناسایی سوژه های خود در مکان های پر تردد در اقدامی تیزدستانه اقدام به سرقت گوشی تلفن همراه، کارت های بانکی و دیگر محتویات داخل کیف های زنانه می کنند.

فرمانده انتظامی مشهد همچنین اضافه کرد: در بررسی یکی از سرقت ها مشخص شد اعضای این باند گوشی تلفن همراه و کارت بانکی خانمی حدوداً ۵۵ ساله که رمز عبور بر روی تکه کاغذی یادداشت کرده بود را با سوءاستفاده از ازدحام اتوبوس سرقت و ۹۸ میلیون ریال از حسابش برداشت کرده اند.

وی تصریح کرد: ماموران کلانتری بانوان با بدست آوردن مشخصات ظاهری متهمان، تحقیقات میدانی گسترده ای را آغاز و سرانجام ۲ متهم زن را در محدوده خیابان شیرازی شناسایی و در حال سرقت محتویات کیف یک خانم جوان دستگیر و در بازرسی از آن ها یک دستگاه گوشی تلفن همراه و تعدادی کارت عابربانک و مدارک هویتی سرقتی را کشف کردند.

سرهنگ نگهبان اذعان داشت: ۲ متهم دستگیرشده که هر دو سابقه جیب بری در شهرهای مشهد، قم، تهران و کرج دارند در در مواجهه با تصاویر بدست آمده از آن ها در صحنه های جرم، به ۲۶ فقره سرقت با روش جیب بری و کش روی در مراکز تجاری، وسایل نقلیه عمومی سطح شهر مشهد با همدستی زنی ۳۲ ساله اعتراف کردند.

وی خاطرنشان کرد: در ادامه این عملیات ماموران کلانتری بانوان با پشتیبانی ماموران پایگاه ثامن پلیس آگاهی وارد عمل شدند و با محاصره مخفیگاه اعضای باند در محدوده بلوار رسالت ۳ عضو دیگر این باند را در اقدامی ضربتی دستگیر و ضمن توقیف یک دستگاه خودرو سواری ساینا در بازرسی از محل ۹ قاب گوشی های هوشمند و تعدادی کارت عابربانک و مدارک هویتی سرقتی را کشف کردند.

سرهنگ نگهبان در خاتمه این خبر یادآور شد و گفت: با توجه به گزارش سرقت های مشابه تحقیقات تکمیلی برای کشف جرائم احتمالی متهمان و دستگیری افراد مالخر ادامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه