English

سرهنگ عبدالمجید کرمی مطرح کرد؛

انهدام باند سارقان محموله ۵ تنی چای در بندرعباس

رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان از شناسایی وانهدام باند سارقان و کشف 5 تن چای مسروقه به ارزش 8 میلیارد ریال در بندرعباس خبر داد.

انهدام باند سارقان محموله 5 تنی چای در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سرهنگ عبدالمجید کرمی رئیس پلیس آگاهی هرمزگان، از شناسایی و انهدام باند سارقان و کشف 5 تن چای مسروقه به ارزش 8 میلیارد ریال در شهرستان بندرعباس خبر داد. 

وی عنوان داشت: درپی ارسال پرونده ای تحت عنوان سرقت محموله از اسکله شهیدرجایی  و سازمان بتادر، بلافاصله پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

سرهنگ کرمی افزود: با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات میدانی مشخص شد یک دستگاه کشنده دانگ فنگ بدون انجام تشریفات وارد محوطه اسکله و سازمان بنادر شده و پس از بارگیری، کانتینر موصوف بدون رعایت تشریفات خروج کالا و ثبت در دستگاه مربوطه اقدام به سرقت یک دستگاه کانتینر محموله بار چای کرده است. 

این مسئول انتظامی استان با تأکید بر اینکه طی بررسی انجام گرفته فعالیت باند سارقان سازمان یافته در این خصوص محرز شد، بیان داشت: در ادامه تحقیقات و رصد کلیه دوربین های مداربسته مسیر حرکت خودرو حامل کانتینر مسروقه، مشخص شد کانتینر مذکور به سمت شرکت هایی که اقدام به صادرات کالا به صورت فله ای می کنند حرکت کرده است.

سرهنگ کرمی با بیان اینکه با همکاری یگان حفاظت بندر شهید رجایی محرز شد کانتینر مسروقه در محوطه یک شرکت در زیر چندین کانتینر مخفی شده است، تصریح کرد: مأموران با همراهی گارد اسکله شهید رجایی به محل شرکت مربوطه اعزام و کانتینر مسروقه را در حالیکه شماره ارقام آن به صورت حرفه ای تغییر داده شده بود کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان با تأکید بر اینکه 9 متهم تاکنون در این زمینه دستگیر شده اند، گفت: در بازرسی از محوطه شرکت و یک انبار، میزان 5 تن چای مسروقه به ارزش 8 میلیارد ریال کشف شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه