English

فرمانده انتظامی شهرستان مشهد:

ماجرای آدم ربایی زن جوان با پیگیریهای پلیس خاتمه یافت

فرمانده انتظامی شهرستان مشهد بیان کرد: طبق گفته شاکی پرونده، سرنشین پژو پارس با سلاح سرد به طرف این زوج حمله می‌کند و با تهدید چاقو همسر شاکی را از خودرو بیرون می‌کشد و با تهدید و زور با خود به داخل پژو پارس می‌برد و متواری می‌شوند.

ماجرای آدم ربایی زن جوان با پیگیریهای پلیس خاتمه یافت

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سرهنگ احمد نگهبان؛ فرمانده انتظامی شهرستان مشهد در خبری اظهار کرد: ۲۲تیرماه مردی ۴۰ساله با مراجعه به کلانتری شهرک ناجای مشهد ادعا کرده بود که همسرش را از داخل ماشینش دزدیده اند.

سرهنگ نگهبان در ادامه اضافه کرد: پس از بررسی موضوع مشخص شد این زوج جوان در بلوار شهیدبرونسی در حال حرکت بودند که یک دستگاه پژو پارس خودروی آنها را متوقف می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان مشهد تصریح کرد: طبق گفته شاکی پرونده سرنشین پژو پارس با سلاح سرد به طرف این زوج حمله می‌کند و با تهدید چاقو همسر شاکی را از خودرو بیرون می‌کشد و با تهدید و زور با خود به داخل پژو پارس می‌برد و متواری می‌شوند.

وی افزود: شاکی اعلام کرد که دو سرنشین خودرو را می‌شناسد و از سارقان سابقه دار هستند و قبلاهم برایش ایجاد مزاحمت کرده اند و از آنجایی که موضوع آدم ربایی بسیار حساسیت دارد لذا گروهی تخصصی از افسران کارآزموده دایره تجسس با هدایت و نظارت مستقیم سرهنگ محمد فیاضی رئیس کلانتری شهرک ناجا تحقیقات خود را آغاز کردند.

سرهنگ نگهبان متذکر شد: بلافاصله در تحقیقات اولیه پلیس شماره پلاک خودروی پژو پارس و مشخصات ظاهری دو آدم ربا به کلیه مراکز انتظامی و گشت‌های نامحسوس اعلام شد و طبق تحقیقات مشخص شد خودروی پژو پارس شب گذشته از منطقه الهیه مشهد سرقت شده است و آدم ربا‌ها به سمت بولوار شقایق در حرکت هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان مشهد تاکید کرد: در عملیاتی خودروی آدم ربایان در بلوار شقایق در محاصره پلیس قرار گرفت هر چند آدم ربایان مقاومت می‌کردند و به دنبال گریز از پلیس بودند و عملیات تعقیب و گریز با شکلیگ کلوله پلیس نیز همراه شد.

وی یادآور شد: خودروی آدم ربایان در بولوار هفت تیر با دو خودروی دیگر برخورد کرده و منجر به فرار دو متهم با پای پیاده شده بود که در این تعقیب و گریز یکی از متهمان با لگد درب منزل یکی از شهروندان را باز کرد و قصد فرار از پشت بام را داشت که در عملیات نیرو‌های انتظامی فرصت فرار پیدا نکرد.

سرهنگ نگهبان خاطرنشان کرد: "دانیال - هـ"و "محمد - ع" دوتن از سارقان سابقه دار مشهد هستند و از مدت‌ها قبل تحت تعقیب پلیس آگاهی خراسان رضوی بوده اند و دو آدم ربای ۳۳ و ۳۶ ساله در همان بازجویی‌های اولیه به ربایش زن جوان در مقابل چشمان شوهرش اعتراف کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه