English

شهردار مشهد:

تسریع در پروژه آماده سازی بوستان بزرگ جهانشهر مشهد

شهردار مشهد بیان کرد: اکنون در کنار ساماندهی و آماده‌سازی فضا‌های سبز موجود، عملیات عمرانی نیز در راستای آماده سازی بوستان بزرگ جهانشهر در حال انجام است که باید سرعت بگیرد

تسریع در پروژه آماده سازی بوستان بزرگ جهانشهر مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد رضا قلندرشریف؛ شهردار مشهد عنوان کرد: قدردان تلاش تمامی دست اندرکارانی هستم که برای انتقال پادگان، بازگشایی معابر و آماده‌سازی فضای سبز زحمات زیادی می‌کشند.

قلندرشریف این سخنان را در جلسه راهبردی بوستان جهانشهر و بازدید از روند عملیات اجرایی این بوستان به همراه  اعضای شورای اسلامی شهر، معاونان و مدیران شهری ابراز کرد و ادامه داد: از زحمات و پیگیری‌های شهرداران سابق که برای به سرانجام رسیدن انتقال پادگان ارتش زحمت کشیده و تلاش کرده‌اند نیز تشکر می‌کنم.

شهردار مشهد افزود: موضوع پادگان ارتش به نوعی برند شورای ششم است، اینجانب تاکنون در بحث بوستان جهانشهر نقشی نداشته‌ام، اما از این پس تلاش خواهم کرد تا طرح‌ها و پروژه‌هایی که برای این بوستان تعریف شده به سرعت و کیفیت در زمانبندی مناسب اجرایی شود.

وی متذکر شد: با آماده شدن تمامی فضا‌های سبز جهانشهر، بزرگترین بوستان شهری مشهد در اختیار زائران و مجاوران قرار خواهد گرفت، لذا بر این نکته تاکید دارم که جلسه‌ای با مشاوران طرح با حضور اینجانب برگزار شود تا روند کار را بررسی کرده و در صورت وجود موانع آن‌ها را برطرف کنیم.

قلندرشریف تاکید کرد: یکی از موضوعاتی که باید به آن توجه شود حفظ فضا‌های سبز موجود است که با وجود منابع آبی که از قبل در این محل وجود داشته مشکلی برای تامین آب لازم جهت فضا‌های سبز بوستان جهانشهر وجود ندارد.

شهردار مشهد در ادامه این نکته اذعان کرد: اما با این حال باید برنامه‌ریزی دقیقی جهت صرفه‌جویی در مصرف آب بدون اینکه کوچکترین لطمه‌ای به فضای سبز موجود وارد شود؛ انجام دهیم.

قلندرشریف یادآور شد: اکنون در کنار ساماندهی و آماده‌سازی فضاهای سبز موجود، عملیات عمرانی نیز در راستای آماده سازی بوستان بزرگ جهانشهر در حال انجام است که باید سرعت بگیرد و برای سرعت گرفتن کار پروژه باید از پراکندگی خارج و به چند فاز تقسیم شود و سپس فاز به فاز آماده و برای استفاده در اختیار مردم قرار بگیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه