English

عبدالله ارجائی:

لایحه بودجه ۱۴۰۱ شهرداری مشهد تقدیم شورای شهر شد

شهردار مشهد: در بودجه سال آینده مشهد دو رویکرد وجود دارد و توجه ویژه به زیرساخت‌های سلامت، نشاط و ورزش بانوان و آماده شدن شهر مشهد برای همه شهروندان.

لایحه بودجه ۱۴۰۱ شهرداری مشهد تقدیم شورای شهر شد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، عبدالله ارجائی شهردار مشهد در سخنانی عنوان کرد: بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری مشهد بالغ بر ۲۶ هزار میلیارد تومان خواهد بود که سهم درآمدهای پایدار در تامین این بودجه بالغ بر ۴۶ درصد است.

ارجائی در ادامه این خبر اضافه کرد و گفت: حدودا ۱۵ درصد در هزینه های اداره شهر و بودجه جاری صرفه جویی خواهد شد و بیش از ۷۰ درصد منابع بودجه ، صرف فعالیت‌های عمرانی خواهد شد که برای اولین بار این مقدار سهم به این موضوع اختصاص پیدا کرده است.

شهردار مشهد همچنین در ادامه این سخنان تصریح کرد: نزدیک به ۳۸ درصد بودجه عمرانی سال آینده به توسعه زیرساخت‌های نقاط کم برخوردار و حاشیه شهر اختصاص پیدا خواهد کرد.

ارجایی در خاتمه اظهار کرد: در بودجه سال آینده مشهد دو رویکرد وجود دارد و توجه ویژه به زیرساخت‌های سلامت، نشاط و ورزش بانوان و آماده شدن شهر مشهد برای همه شهروندان بویژه ایجاد دسترسی های لازم برای افراد دارای نیازهای ویژه مانند معلولان ذهنی و سالمندان، در بودجه مورد توجه قرار گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه