English

عبدالله ارجائی:

پیشنهاد لایحه‌ حمایت از خانواده کارگران جانباخته خدمات شهری مشهد

شهردار مشهد بیان کرد: می بایست برای حمایت از خانواده عزیزانی که حین خدمت جان خود را از دست می‌دهند با هر نوع قراردادی که دارند یک سری اقدامات حمایتی را در نظر بگیریم.

پیشنهاد لایحه‌ حمایت از خانواده کارگران جانباخته خدمات شهری مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، عبدالله ارجائی شهردار مشهد در خبری اعلام کرد: متاسفانه از ابتدای سال تا کنون هشت نفر از کارگران خدوم و عزیز خدمات شهری از جمله ۶ پاکبان و دو کارگر خانم فضای سبز حین رفت وروب و گلکاری بولوار‌ها و میادین شهر امام رضا (ع) بر اثر تصادف جان خود را از دست داده اند.

ارجائی در ادامه این خبر اضافه کرد: در کنار انجام اقدامات قانونی برای پیگیری احقاق حقوق حقه آن‌ها از دستگاه‌های ذی ربط، مدیریت شهری نیز به طور کامل از خانواده این عزیزان حمایت کرده و لایحه‌ای را در این راستا به شورای اسلامی شهر ارائه خواهد کرد.

شهردار مشهد همچنین اظهار کرد: از شورای شهر و دستگاه‌های نظارتی هم درخواست می‌کنم تا کمک کنند برای حمایت از خانواده عزیزانی که حین خدمت جان خود را از دست می‌دهند با هر نوع قراردادی که دارند یک سری اقدامات حمایتی را در نظر بگیریم.

ارجایی در خاتمه یادآور شد: این افراد همکاران وعزیزان ما هستند و فرض کنیم این اتفاق برای خودمان می‌افتد، لذا بیاییم تا هستیم و صاحب این امضاء‌ها هستیم در این خصوص اقدامی عاجل انجام دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر