English

عبدالله ارجایی:

سازمان اتوبوسرانی ملموس ترین خدمت شهرداری به مردم است

شهردار مشهد بیان کرد: نوسازی ناوگان در کاهش آلودگی هوا بسیار اهمیت دارد و میزان آلودگی هوا توسط اتوبوس ها در مشهد کمتر از ۲ درصد است و ۱۳.۵ درصد آلودگی هوا مربوط به ناوگان بار فرسوده درون شهری است‌.

سازمان اتوبوسرانی ملموس ترین خدمت شهرداری به مردم است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، عبدالله ارجایی شهردار مشهد در سخنانی عنوان کرد: ملموس ترین خدمت شهرداری به مردم در سازمان اتوبوسرانی ارائه می شود و اتوبوسرانان در کنار پاکبانان، آشکارترین خدمات را به شهر انجام می دهند.

ارجایی این سخنان را در مراسم تکریم و معارفه جمعی از مدیران حوزه حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد بیان کرد و ادامه داد: از همه مدیران مجموعه معاونت حمل و نقل شهرداری مشهد در دوران مختلف ممنونم، ساختار این معاونت باید تغییر می کرد لذا ۲ معاونت آن با یکدیگر ادغام شد.

شهردار مشهد همچنین اضافه کرد: ادغام، برای چابک‌سازی است و نباید سبب بزرگتر شدن حوزه ها شود اما در این معاونت شهرداری به جای کاهش نیروی انسانی، با افزایش آن مواجه شده‌ایم که سبب افزایش مدت زمان فرایند فاصله بین تصمیم تا اجرا شده و این امر مخالف اصول مدیریت است.

وی در ادامه این مطالب با اشاره به هوشمندسازی حمل و نقل عمومی کلانشهر مشهد تاکید کرد و گفت: هوشمندسازی ۱۰۰ درصدی حمل و ‌نقل در مشهد شدنی است و البته کرامت محور بودن بسیار مهم است.

شهردار مشهد در ادامه یادآور شد : نوسازی ناوگان در کاهش آلودگی هوا بسیار اهمیت دارد، البته میزان آلودگی هوا توسط اتوبوس ها در مشهد کمتر از ۲ درصد است و ۱۳.۵ درصد آلودگی هوا مربوط به ناوگان بار فرسوده درون شهری است‌ که در این زمینه باید کارگروهی با محیط زیست تشکیل شود.

ارجایی در خاتمه اظهار کرد: بحث اصلاح اتوبوسرانی مهم است و تا اول اردیبهشت باید انجام شود، اصلاح قیمت نیز بسیار اهمیت دارد و در سال ۱۴۰۱ میانگین قیمت را به شورای اسلامی شهر اعلام خواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه